تاریخ انتشار: 1398/08/07 21:44
کد خبر: 82666

بادران تهران-ملوان بندرانزلی؛جنگ بر سر ۳ امتیاز حیاتی

در هفته دهم رقابت های لیک دسته اول فوتبال کشور تیم های بادران تهران و ملوان بندرانزلی به مصاف هم میروند.
بادران تهران-ملوان بندرانزلی؛جنگ بر سر ۳ امتیاز حیاتی

تیم های بادران تهران و ملوان بندرانزلی در هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم می روند.

بادران تهران و ملوان بندرانزلی در هفته دهم باید به مصاف یک دیگر بروند،مصافی که برای هر دو تیم مهم است و کسب ۳ امتیاز این دیدار برای هر دو مربی از نان شب هم واجب تر است البته ملوانی ها اگر در این دیدار تنها موفق به کسب امتیاز شوند هم دست به کار بزرگی زده اند چون داشته های ملوانی ها با بادران قابل مقایسه نیست،سفید پوشان در این دیدار سهیل رحمانی و میلاد کمندانی دو بازیکن با تجربه خود راهم در احتیار ندارند،اما در آنسوی این دیدار نارنجی پوشان بادران پس از شکست دور از انتظار مقابل داماش گیلان حالا باید ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنند تا از جنگ صعود عقب نمانند.

بادرانی ها تا پایان هفته نهم با کسب 15 امتیاز در رده هفتم قراردارند و در این بازی کاظمی و شاگرداشن تنها به پیروزی می اندیشند چرا که هر نتیجه دیگری برای آنها به معنای عقب افتادن از قافله مدعیان خواهد بود که نمی تواند برای آنها خوشایند باشد.

اما در آن سوی میدان ملوانی قرار داردکه با محمداحمدزاده هنوز نتوانسته نتیجه بگیرد و با دو امتیاز در انتهای جدول قراردارد و علی رغم استعفای عمو ممی، با آن مخالفت کرده اند تا هم چنان امیدوار باشند که او با اتکا به تجریه گرانقدرش، آنها را از این بحران خارج نماید.

مصاف دو تیم ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2roxdw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داماش - بادران؛ کاظمی تنها سه امتیاز بازی را می خواهد/ روز سخت ربیعی فرد در اولین آزمون