تاریخ انتشار: 1398/08/13 01:27
کد خبر: 82046

مس کرمان_ بادران تهران؛ فرهاد کاظمی در اندیشه حضور در جمع مدعیان/ حسینی به دنبال تغییر وضعیت

دیدار تیم های مس کرمان و بادران تهران فردا دوشنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود.
مس کرمان_ بادران تهران؛ فرهاد کاظمی در اندیشه حضور در جمع مدعیان/ حسینی به دنبال تغییر وضعیت

 تیم های مس کرمان و بادران تهران فردا دوشنبه سیزدهم آبانماه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم می روند، دیداری که می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد.

فردا دوشنبه در ادامه رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، شاهد یک رقابت حساس خواهیم بود که می تواند برای هر دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار باشد، جایی که شاگردان مجتبی حسینی در کرمان باید میزبان فرهادکاظمی کارکشته و شاگردانش باشد، بازی که می تواند برای هر دو تیم سرنوشت ساز باشد.

مس کرمان در حالی گام به این بازی خواهد گذاشت که در 10 هفته گذشته تنها توانسته با کسب 11 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار بگیرد که این برای این باشگاه جایگاهی مناسب نبوده و بدون شک در هدف گذاری ها، این پیش بینی را نکرده اند و آنها منتظر فرصتی خواهند بود که روی خوش جدول را برای خود رقم بزنند که کاری سخت خواهد بود.

نکته مثبت در تیم مس کرمان که شاید آنها را کمی امیدوار کرده باشد، کسب نتیجه تساوی در هفته گذشته برابر تیم مدعی مس رفسنجان در خانه آنها بوده، و این امیدواری را شاید در این تیم زنده نگه داشته که می توانند شاهد نتایج خوب هم باشند و اگر بازی در برابر بادران تهران نیز آن طوری پیش برود که شاگردان مجتبی حسینی دوست دارند، می توان به هفته های آینده با دلگرمی بیشتری پا بگذارند.

بدون شک در این بازی مس کرمان تحت هیچ شرایطی دوست ندارد هیچ گونه امتیازی به حریف بدهد و بر همین اساس آنها سعی خواهند داشت که در ترکیب خود کمی تمایل به حمله داشته باشند ولی از آن جایی که خط دفاعی آنها با دریافت 13 گل، از شرایط مناسبی برخوردار نمی باشد، اگر شاگردان مجتبی حسینی بی مهابا به فکر حمله باشند؛ چه بسا دروازه خود را باز شده ببینند و در ضد حملات آن اتفاقی که دوست ندارند را شاهد باشند و این موضوع کمی به نگرانی های کرمانی های افزوده است.

اما در آن سوی میدان فرهادکاظمی و شاگردانش قراردارند، تیمی که در این فصل می خواهد به کابوس های چند فصل گذشته خود در عدم صعود به لیگ برتر پایان دهد، ولی آنها هنوز نتوانسته اند در قواره یک تیم مدعی تمام عیار خود را نشان دهند و این  بازی می تواند برای آنها بسیار دارای اهمیت باشد چرا که شکست و یا تساوی، آنها را از جمع مدعیان عقب می اندازد و کار برای کاظمی کهنه کار بسیار سخت خواهد شد.

بادرانی ها تا پایان هفته دهم با کسب 18 امتیاز در رده ششم جدول قراردارند و اگر در این بازی پیروز میدان باشند، می توانند وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشیده و منتظر اتفاقات هفته یازدهم برای مشخص شدن جایگاه خود در جدول باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzemb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادران تهران-ملوان بندرانزلی؛جنگ بر سر ۳ امتیاز حیاتی

مجتبی حسینی بازهم به داد مس کرمان نرسید!
رویای طلایی که به رنگ مس درآمد؛