تاریخ انتشار: 1398/08/16 10:08
سرپرست شهدای بابلسر در گفت و گو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 81666

ماهان پروین : شکست و تساوی در دیدار آینده منجر به برکناری صابر میرقربانی خواهد شد!

ماهان پروین : شکست و تساوی در دیدار آینده منجر به برکناری صابر میرقربانی خواهد شد!

سرپرست تیم شهدای بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت : مدیران تیم بهترین شرایط را برای کادرفنی و بازیکنان تیم فراهم کرده‌اند، تمام سفر های خارج از خانه تیم با پرواز انجام شده است که فکر نمی‌کنم تیمی در لیگ دسته دوم‌ چنین شرایطی داشته باشد.

وی در ادامه افزود : تیم شهدای بابلسر در این فصل از لحاظ شرایط مالی و امکانات جزو بهترین تیم های لیگ دو است، هدف مدیران باشگاه از روز نخست فراهم‌کردن چنین شرایطی برای کادرفنی و بازیکنان تیم بوده است.

سرپرست تیم فوتبال شهدای بابلسر در ادامه گفت : دو یا سه بازیکن دیر به تیم اضافه شدند و این‌ موضوع نمی‌تواند دلیل درستی برای کسب نتایج ضعیف باشد، چند بازیکن مصدوم داشتیم که به تیم اضافه شده‌اند و در حال حاضر مشکلی در تیم وجود ندارد.

درباره اعتراض مدیرعامل باشگاه به داور در بازی گذشته باید بگویم که ایشان فقط به‌ دلیل دفاع از حق مردم بابلسر به داور اعتراض کردند، چون مالک اصلی این تیم مردم بابلسر هستند و مطما باشید این اتفاق دلیل دیگری نداشته است.

ماهان پروین افزود : تا به حال نتایج مطلوبی کسب نکرده‌ایم، تصمیم گیرنده اصلی همکاری یا عدم همکاری با سرمربی تیم بر عهده مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه است.

پروین در پایان گفت : امیدوارم در بازی پیش‌رو بتوانیم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم و با پیروزی برابر نماینده شهر بابک از این شرایط خارج شویم و کمی به هدف اصلی خودمان نزدیک شویم، در پایان از تمام‌ هواداران تشکر میکنم و تا جایی که بتوانم به تیم کمک خواهم کرد تا در نهایت تیم بزرگ شهدای بابلسر به لیگ یک صعود کند و با این اتفاق دل مردم عزیز بابلسر و استان مازندران شاد شود.

مصاحبه : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ro9yy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صدای هواداران درآمد / مدیران بابلسر در خواب

تصاویر/ دیدار شهدای بابلسر و مس شهر بابک
از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛

امتیاز تیم شهدای بابلسر واگذار می‌شود
شوک جدید به فوتبال مازندران؛