تاریخ انتشار: 1398/08/19 19:32
کد خبر: 81339

مهابادی: دو امتیاز حساس را از دست دادیم / نبود دو بازیکن اصلی تاثیر گذار بود.

داود مهابادی پس از پایان بازی مقابل داماش در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت:شاهد یک بازی بودیم که دو نیمه ی متفاوت داشت و در نیمه ی دوم کاملا بازی یکطرفه بود.
مهابادی: دو امتیاز حساس را از دست دادیم / نبود دو بازیکن اصلی تاثیر گذار بود.

داود مهابادی پس از پایان بازی مقابل داماش در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت:شاهد یک بازی بودیم که دو نیمه ی متفاوت داشت و در نیمه ی دوم کاملا بازی یکطرفه بود. در نیمه اول نیز تیم حریف روی تک موقعیت کرنر توانست به گل دست یابد و بعد از آن رو به دفاع فشرده و ضد حمله اوردند و بچه های ما نیز از دو سه موقعیت نیمه اول نتوانستند بخوبی استفاده کنند اما تیم حریف با توجه به بازی که ارائه کرد به تک امتیاز دست یافت که مبارکشان باشد. ما دو امتیاز حساس  از دست دادیم که باید در  ادامه تلاشمان را بیشتر کنیم که  این دو امتیاز جبران شود.

مهابادی در خصوص بازی بیان داشت:در نیمه دوم فشردگی تیم حریف خیلی بیشتر شد و با هشت الی نه نفر دفاع می کردند.شاگردانم روشهای مختلفی را جهت رسیدن به گل امتحان کردند ولی غیبت دو بازیکن  تاثیر گذار(بابامحمدی و ایوب کلانتری)کاملا مشهود بود و روی ارسال ها نتوانستیم ضربه های خوبی رو بزنیم که اگر بنظر بنده بابا محمدی امروز حضور داشت می توانستیم  به گل برسیم .

ایشان تصریح کرد:دوست داشتیم روی زمین فوتبال بازی کنیم ولی انچه کاملا مشخص بود دفاع چند لایه ی  تیم حریف بود که اجازه بازی روی زمین را به ما نداد و ماتنها از کناره ها و پشت  دفاع می توانستیم  به گل دست یابیم که در نیمه دوم محقق نگردید و هرچه از چپ و راست ارسال کردیم باتوجه به فشردگی دفاع تیم حریف  به نتیجه رسید.

مهابادی در خصوص تقویت تیم در نیم فصل دوم افزود:تیم ما جز تیم های کم هزینه لیگ می باشد و ما جهت تقویت تیم می بایست دو فاکتور بضاعت مالی باشگاه و نیازمان را لحاظ کنیم.

وی در خصوص داوری افزود:روی یکی صحنه در نیمه دوم اعتقاد به پنالتی دارم که البته باید فیلم بازی را دقیق ببینم اگر در  آن صحنه من اشتباه کرده باشم به تیم داوری خسته نباشید میگویم.

مهابادی در انتها از تمامی هواداران خونگرم شیرازی و اصحاب رسانه تقدیر و تشکر بعمل آورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o767q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلومینیوم اراک ۲-۰ سرخ‌پوشان پاکدشت؛نیکبختی فکری با پیروزی برابر سرخ‌پوشان