تاریخ انتشار: 1398/08/20 00:47
کد خبر: 81301

فروردین: قشقایی یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود را پشت سر گذاشت

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: امروز یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود در لیگ را مقابل علم و ادب داشتیم و من فکر می‌کنم جایگاه این تیم با توجه به کیفیت فوتبالی که ارائه می‌کنند این نباشد.
فروردین: قشقایی یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود را پشت سر گذاشت

مهدی فروردین بعد از پیروزی یک بر صفر قشقایی شیراز مقابل تیم علم و ادب شهرداری تبریز گفت: در ابتدا از طرف خودم و باشگاه قشقایی به تمامی جان‌باختگان تبریز بابت حادثه زلزله تسلیت می‌گویم. تیم شهرداری تیمی خوب و قدرتمندی است و امروز یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود در لیگ را مقابل این تیم داشتیم و من فکر می‌کنم جایگاه این تیم با توجه به کیفیت فوتبالی که ارائه می‌کنند این نباشد و جا دارد از بازیکن شیرازی این تیم امین شجاعیان تشکر ویژه داشته باشم که وی از ابتدای ورودمان تا زمانی که شهر تبریز را ترک کردیم ما را مورد مهمانوازی قرار داد.

وی گفت: خوشحالم از اینکه تیم ما پس از شکست‌های پی‌درپی ابتدایی در لیگ داشت در دو بازی اخیر توانستیم پیروز میدان باشیم و بازیکنان‌مان شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند. مطمئنم با این همدلی که به دست آمده می‌توانیم در آینده موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم.

سرمربی قشقایی گفت: در دو بازی اخیر خط حمله ما نشان داد که می‌توانند برای هر تیمی خطرناک باشند. از طرفی اینکه در این دو بازی دروازه‌بان و خط دفاعی‌مان هم عملکرد خوبی از خود نشان دادند و خدا را شاکرم که تک‌تک بازیکنانم به این باور رسیده‌اند که می‌توانند عملکرد بهتری نسبت به هفته‌های ابتدایی داشته باشند.

فروردین گفت:‌ این پیروزی برای ما بسیار مهم و با ارزش بود به این دلیل که تیم ما را به طور کامل از بحران ابتدایی لیگ خارج کرده است. جا دارد از هواداران خوب قشقایی که در تبریز حضور پیدا کردند تشکر و قدردانی کنم.

وی در مورد داوری این دیدار گفت: اکرمی داور مسابقه و کمک‌های وی عملکرد خوبی داشتند و هیچ گونه مشکلی در بازی پیش نیامد و داور این مسابقه به خوبی در تمام صحنه‌ها حاضر بود.

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز در پایان گفت: تیم قشقایی تیمی بومی و مردمی است و من از مسئولین استان فارس این توقع را دارم که بیشتر به کمک این تیم مردمی بشتابند. مطمئن هستم اگر در ادامه مسئولین توجه ویژه‌ای به این تیم داشته باشند ما می‌توانیم جایگاه بهتری در لیگ داشته باشیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jy6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی فروردین از سرمربی گری قشقایی شیراز استعفا داد
با انتشار بیانیه ای رسمی؛

وضعیت قرمز در باشگاه قشقایی شیراز
نارضایتی بازیکنان و سرمربی از مدیریت؛