تاریخ انتشار: 1398/08/21 12:52
سرمربی تیم فوتبال ۹۰ اورمیه مطرح کرد؛
کد خبر: 81145

لشکرکشی کرمانی‌ها برای کسب یک‌ مساوی/مس با ۵ مدیر عامل و هیئتی ۴۰ نفره به آرزوی خود رسید!

وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال ۹۰ اورمیه در خصوص دیدار روز گذشته تیم خود و مس کرمان اظهار داشت: این مسابقه برای مسی‌ها حکم مرگ و زندگی داشته و به نوعی در دید آن‌ها این مسابقه همانند فینال جام جهانی بود چرا که اگر مس کرمان نتیجه مسابقه مقابل ۹۰ اورمیه را واگذار می‌کرد، تغییرات زیادی در این باشگاه به وجود می‌آمد.
 لشکرکشی کرمانی‌ها برای کسب یک‌ مساوی/مس با ۵ مدیر عامل و هیئتی ۴۰ نفره  به آرزوی خود رسید!

بیاتلو ادامه داد: تیم‌ما در طول ۹۰ دقیقه بازی بهتر و برتری را نسبت به مس کرمان ارائه کرده و در جریان مسابقه حتی یک موقعیت نصفه و نیمه هم به حریف ندادیم.

بیاتلو در ادامه گفت‌وگو خطاب به بازیکنان تیم خود گفت: به داشتن چنین بازیکنانی که با غیرت و شرافت در میدان مسابقه حاضر می‌شوند افتخار می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ۹۰ اورمیه در رابطه با هواداران فوتبال اورمیه گفت: هوادارانمان با فرهنگ‌ترین هواداران ایران هستند و روز گذشته نیز حتی یک توهین کوچک از طرف هواداران ما به تیم مس کرمان نشد اما مسئولین مس ضعف فنی خود را پوشانده و صحنه‌های زیبای این بازی را زیر سوال بردند.

بیاتلو با اشاره به اینکه در فوتبال نمی‌توان واقعیت‌ها را پنهان کرد، افزود: وقتی برای تیم خود بالای ۱۵ میلیارد تومان هزینه می‌کنند و نمی‌توانند نتیجه بگیرند ارزش‌ها و توانایی‌ تیم‌های بی بضاعتی مثل ما را زیر سوال می‌برند تا توجیهی برای هواداران خود داشته باشند.

وی ادامه داد: کاش این بازی پخش زنده داشت تا مردم کرمان و هواداران مس واقعیت‌های این بازی را می‌دیدند؛ متاسفانه بازیکنان مس مقابل ۵ مدیر این تیم بدترین اهانت‌ها را به مردم اورمیه انجام می‌دادند ولی مدیران مس نظاره‌گر بوده و هیچ عکس العملی برای جلوگیری از بازیکن خود نشان نمی‌دادند، تا جایی که این بازیکن به خود اجازه ضرب و شتم مامور نیروی انتظامی را داده و  او را راهی بیمارستان کرد که متاسفانه احتمالا این مامور بینایی خود را از دست دهد.

سرمربی تیم فوتبال ۹۰ اورمیه با تاکید بر اینکه عدم‌نتیجه گیری تیم مس کرمان علی رغم هزینه‌های سنگینی که انجام می‌دهد بی دلیل نبوده و هرگز جایگاهی بهتر از رتبه هشتم یا نهم در لیگ یک پیدا نمی‌کنند، گفت:  با تمام احترامی که برای مربی خوب مس قائلم، این تیم ضعیف‌ترین تیمی بود که امسال دیده بودم، متاسفانه در جریان دیدار روز گذشته دو تیم، وقت تلف کردن مسی‌ها باعث تمام جنجال‌ها شده و جو استادیوم و جو بازی را بهم ریخت.

بیاتلو در پایان گفت‌وگو خاطر نشان کرد: از نتیجه مسابقه مقابل مس کرمان اصلا راضی نبوده و نیستم، چون حق مسلم ما در این بازی فقط برد و کسب ۳ امتیاز بود؛ ما با همین بضاعتی که داریم برای مردمان می‌جنگیم تا بهترین رتبه را برایشان کسب کنیم و همچنین از تماشاگرانمان عذر خواهی می‌کنم که نتوانستیم آن‌ها را خوشحال کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xl5zq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نود ارومیه 1- 0 رایکا بابل؛ بازگشت شاگردان بیاتلو به مسیر اصلی/ کم ترین هزینه بهترین نتیجه

وحید بیاتلو: امسال سخت‌ترین سال کاری‌ام بود/ سه فینال دیگر داریم
با تغییر تاکتتیک و کمک هوادارانمان پیروز شدیم؛