تاریخ انتشار: 1398/08/21 19:40
کد خبر: 81116

ویلموتس برسر دوراهی؛ رامین یا وریا؟

تیم ملی کشورمان در حالی روز پنج‌شنبه در مسابقات انتخابی جام جهانی به مصاف عراق می‌رود که خبر می‌رسد هنوز مدافع راست فیکس تیم ایران برای این دیدار انتخاب نشده است!

در حال حاضر مارک ویلموتس دو مدافع راست سرحال و آماده در اختیار دارد و هنوز به این جمع‌بندی نرسیده که کدام‌یک را در بازی حساس روز پنج‌شنبه در ترکیب اصلی قرار دهد.
رامین رضاییان دفاع راست فیکس تیم ملی در دیدار‌های گذشته در حال حاضر در تیم باشگاهی اش الشحانیه قطر به عنوان بال راست و بیشتر بازیکن هجومی بوده است.
بازیکن سابق پرسپولیس در تیم باشگاهی اش به ندرت دفاع راست بازی کرده و بالطبع از فضای ذهنی بازی در دفاع راست فاصله گرفته است.
رامین رضاییان که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران در فاز تدافعی بود بعد از این رقابت‌ها بالاجبار به لیگ ستارگان قطر رفت و به عنوان هافبک راست بازی کرد.
کم نیستند کارشناسانی که اشتباهات مرگبار رضاییان در بازی تلخ ایران و ژاپن در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا را به همین موضوع مرتبط می‌دانند. از سوی دیگر وریا غفوری کاپیتان استقلال و رقیب سال‌های اخیر رامین رضاییان در سمت راست خط دفاعی تیم ملی در آمادگی آرمانی به سر می‌برد. وریا در سیستم فعلی استقلال و سیستم ۲-۵-۳ به عنوان پیستون راست آبی‌ها بازی کرده و خوش درخشیده است. او پنالتی‌زن اول استقلال است که کاشته‌های زیبایی هم زده و در نقش گلزن ظاهر شده است.
به نظر می‌رسد مارک ویلموتس بلژیکی برای سمت چپ خط دفاعی تیم ملی در بازی با عراق باز هم روی میلاد محمدی حساب باز کرده باشد، اما برای سمت راست...
البته نگاه خوشبینانه این است که مارک ویلموتس دچار دغدغه شیرینی شده چراکه هم رامین رضاییان و هم وریا غفوری درهفته‌های گذشته در تیم‌های باشگاهی خود گل زده و در اوج به سر می‌برند، اما از آن طرف هم هیچ کدام مدافع راست صرف نبوده‌اند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8ljl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دلیل ترک تمرین توسط ابراهیمی مشخص شد؛ هافبک تیم ملی مصدوم نیست!