تاریخ انتشار: 1398/08/23 23:35
کد خبر: 80876

گل ریحان- مس رفسنجان؛ نحسی سیزده به سراغ کدام تیم می رود/ تقابل نقاط قوت بهترین های لیگ در هفته سیزدهم

هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول با حساس ترین دیدار نیم فصل بین تیم های مس رفسنجان و گل ریحان البرز فردا جمعه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود.
گل ریحان- مس رفسنجان؛ نحسی سیزده به سراغ کدام تیم می رود/ تقابل نقاط قوت بهترین های لیگ در هفته سیزدهم

در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم های مس رفسنجان و گل ریحان البرز حساس ترین بازی نیم فصل اول را فردا جمعه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهند کرد.

ایستگاه سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با انجام یک بازی حساس بین تیم های گل ریحان البرز که در حال حاضر با 24 امتیاز در صدر جدول قراردارد و مس رفسنجان که با یک امتیاز کم تر در مکان دوم جدول ایستاده است، به اوج خود در نیم فصل خواهد رساند.

گل ریحانی ها که در این فصل تا پایان هفته دوازدهم تنها تیم بدون شکست رقابت ها محسوب می شوند، خیلی منسجم تر از چند فصل گذشته خود را مهیای حضور در رقابت ها کرده اند و نزدیک تر از هر فصل دیگری به صعود می اندیشند.

شاگردان محمدنصرتی تا هفته دوازدهم با 6 پیروزی و 6 تساوی و با زدن 14 گل و دریافت 6 گل در بهترین شرایط خود بسر می برند و نقطه قوت آنها در خط دفاعی است که تا این لحظه میانگین یک گل در دوبازی را دارند و بعد از نود ارومیه دومین خط دفاعی قدرتمند لیگ را در اختیار دارند.

هر دو تیم در هفته قبل با پیروزی میدان را ترک کرده اند که در این میان گل ریحان البرز با پیروزی 2بر1 در خانه سپیدرود رشت سه امتیاز شیرین کسب نمود و در آن سوی میدان نیز شاگردان محمد ربیعی با پیروزی 3بر0 برابر ملوان انزلی با روحیه خوب در این میدان حاضر خواهند شد.

تیم مس رفسنجان که در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول علی رغم هدف گذاری های صورت گرفته، شرایط خوبی در جدول دارد، در این رقابت ها تا پایان هفته دوازدهم با 6برد و5 مساوی و یک شکست ، دنبال فرصتی است که هم چنان خود را در جمع مدعیان نگه دارد تا شاید برای اولین بار طعم صعود را بچشند اگرچه این با توجه به شرایط موجود کاری سخت برای ربیعی و شاگردانش خواهد بود ولی در هر حال در این فصل آنها خود رابه عنوان یک تیم مدعی نشان داده اند.
نقطه قوت تیم مس رفسنجان در خط حمله آنها قرار دارد به طوری که با 21 گل زده با فاصله نسبت به دیگر تیم ها بهترین خط حمله تا پایان هفته دوازدهم را به خود اختصاص داده اند و بدون شک جدال مهاجمان و مدافعان گل ریحان که دومین خط دفاعی موفق این فصل می باشند، می تواند جذابیت این بازی را دوچندان نماید.

بدون تردید در این بازی سخت، شاگردان ربیعی حتی با کسب یک نتیجه مساوی به هدف خود رسیده اند و می توانند شادمان به رفسنجان برگردند ولی در آن سوی میدان، گل ریحان به دلیل صدرنشینی و بازی در خانه، تنها دنبال پیروی و کسب سه امتیاز خواهد بود و برهمین اساس چهره تهاجمی تری از خود نشان خواهد داد که با توجه به مهاجمان فرصت طلب مس رفسنجان، می تواند حتی در ضد حملات برای شاگردان نصرتی گران تمام شود.
تساوی برای هر دو تیم می تواند در صورت اتفاقات جدولی و پیروزی احتمالی فجرسپاسی و نود ارومیه برابر حریفان خود، آنها را به رده های سوم و چهارم جدول بکشاند و این نکته مهم در این بازی است و هر دو تیم دوست ندارند در جدول با سقوط دو پله ای مواجه شوند.

این بازی با قضاوت بیژن حیدری داور مطرح کشور انجام خواهد گرفت و مهدی الوندی، بهروز عالمی روشن و  امید جمشیدی او را یاری خواهند داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39nqdq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی: 80 دقیقه بهتر از مس رفسنجان بازی کردیم /  بازی تماشاگر پسند و با کیفیتی بود