تاریخ انتشار: 1398/09/10 12:42
کد خبر: 79591

مجتبی حسینی: سخت به تلاش خود برای تداوم کسب امتیاز ادامه می دهیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پیروزی تیمش برابر نیروی زمینی از تداوم تلاش سختکوشانه این تیم برای کسب امتیاز در بازی ها تاکید کرد.
مجتبی حسینی: سخت به تلاش خود برای تداوم کسب امتیاز ادامه می دهیم

مجتبی حسینی در پایان این بازی گفت: با توجه به شرایط جدول محکوم به پیروزی در این بازی بودیم تا به رتبه های بالای جدول صعود کنیم.

وی در رابطه با تیم نیروی زمینی گفت: این تیم متشکل از بازیکنان جوان و با انگیزه است و فشار توقعی را برروی خود احساس نمی کند و از همین رو فوتبال خوب و منظمی را بازی می کند اما ما بر اساس شناختی که از این تیم داشتیم موفق شدیم نقاط قوت این تیم را کنترل کنیم.

سرمربی مس با تشکر از تلاش بازیکنان خود و تشویق هواداران مس در این بازی افزود: زمانی که شما در خانه گل اول را دریافت می کنید کار برای شما سخت می شود اما با همت و تلاش بازیکنان و ایثاری که در زمین نشان دادند به بازی برگشتیم و جا دارد از تشویق تماشاگران نیز نهایت تشکر را داشته باشم که بعد از دریافت گل اول دست از تشویق تیم نکشیدند و زمینه را برای پیروزی تیم مس در کرمان فراهم کردند.

حسینی در رابطه با داور بازی نیز گفت: بهرحال داور تجربه کمی در این عرصه داشت و ما باید به این داوران جوان کمک کنیم اما امیدوارم که این داوران جوان اشتباهات کمتری در قضاوت های خود داشته باشند تا تیم ها متضرر نشوند.

وی پیرامون بازی های جام حذفی و قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات نیز گفت: هدف ما لیگ یک هست و کاملا برروی این بازی ها تمرکز داریم اما من به عنوان کسی که سه فینال جام حذفی را تجربه کرده ام به این موضوع ایمان دارم که در جام حذفی امکان رخ دادن هر موضوعی می باشد و این بستگی دارد که ما در روز بازی حذفی تا چه اندازه آمادگی ذهنی داشته باشیم اما بهرشکل تیم ما آمادگی کامل دارد که برابر هر حریفی برنده باشد.

حسینی در پاسخ به این سوال که ترجیح می دهید با کدام حریف در این مرحله بازی کندی گفت: با توجه به علاقه مردم کرمان بهرشکل دوست داریم استقلال یا پرسپولیس به کرمان بیایند تا مردم یک بازی جذاب را بعد از سال ها از این تیم ها در کرمان ببینند.

سرمربی مس کرمان در رابطه با برنامه های پیش رو مس نیز گفت: ما این باور را داریم که کار ما تازه شروع شده است و برنامه ما کار سخت برای کسب امتیازهای هفته های آینده می باشد. بهرشکل تیم در نیم فصل نیز نیاز به تقویت دارد که در رابطه با این موضوع نیز پس از جمع بندی نهایی برنامه های خود را ارائه خواهیم کرد.  در نیم فصل بازی ها به دلیل رقابت های حذفی فرصت استراحت زیادی نداریم و همین موضوع نشان می دهد که باید به سختی کار و تلاش کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdylj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی ال مسینو در کویر/ ربیعی در اندیشه صدر نشینی، حسینی به دنبال تغییر وضعیت
مس رفسنجان- مس کرمان؛