تاریخ انتشار: 1398/09/15 19:05
کد خبر: 78987

بادران ۳-۱ سپیدرود رشت؛دست نشان خیال بردن ندارد/بازگشت شاگردان کاظمی به جدول

تیم فوتبال بادران موفق شد در خارج از خانه از سد تیم سپیدرورد رشت بگذرد.
بادران ۳-۱ سپیدرود رشت؛دست نشان خیال بردن ندارد/بازگشت شاگردان کاظمی به جدول

هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور شاهد یک بازی مهم بین شاگردان دو سرمربی کارکشته در لیگ یک بود، جایی که بادران تهران با هدایت فرهادکاظمی در یک سوی میدان ایستاده بود ودر سوی دیگر نادر دست نشان به همراه سپیدرود قرار داشت که در نهایت این بازی با پیروزی 3بر1 کاظمی وشاگردانش به پایان رسید.

فرهاد کاظمی که در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور آمده است رویای مالکان باشگاه بادران را که طی چند فصل گذشته محقق نگردیده است را تبدیل به واقعیت نماید، در شرایط نامساعدی قرار دارد و هر بازی که می گذرد فشار را بر روی خود بیشتر احساس می کند و شاید این بازی می توانست در صورت عدم نتیجه لازم، آنها را وارد چالش جدیدی می کرد که در نهایت این چنین نشد و آنها توانستند در این بازی از سد سپیدرود عبور کرده و امتیازات خود را در نهایت به عدد 25 برسانند و در جایگاه ششم جدول قرار بگیرند و این یعنی یک نفس راحت و فاصله را کم کردن با صدرنشینان که کاظکی در انتظار آن بود.
 اما در آن سوی میدان دست نشان و شاگردانش بازهم ناکام میدان بودن تا این تیم متوجه این امر شود که در این فصل وضعیت سختی را در پیش رو خواهند داشت. آنها در پایان هفته شانزدهم با کسب 15 امتیاز در رده چهاردهم جدول ایستاده اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7eqq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده: بادران نیازی به ستاره ندارد/ این هفته با سپیدرود بازی می‌کنیم