تاریخ انتشار: 1398/09/15 19:24
کد خبر: 78985

نیروی زمینی ۱-۰ فجر سپاسی؛امید نیروی زمینی به مدعی شدن زنده شد/مهابادی قافیه را به روانخواه واگذار کرد

تیم فوتبال نیروی زمینی موفق شد از سد فجر سپاسی بگذرد.
نیروی زمینی ۱-۰ فجر سپاسی؛امید نیروی زمینی به مدعی شدن زنده شد/مهابادی قافیه را به روانخواه واگذار کرد

دیدار تیم های نیروی زمینی و فجر سپاسی شیراز در هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور بعد از 90 دقیقه در نهایت با نتیجه 1بر0 به سود شاگردان امید روانخواه به پایان رسید تا ضمن کسب سه امتیاز شیرین، امیدوار به بازی های آینده باشد .
نیروی زمینی که طی هفته های گذشته توانسته بازی به بازی روند رو به رشد خود را طی کند در این بازی کاری کرد کارستان و فجر سپاسی که در این فصل یک مدعی تمام عیار می باشد را با نتیجه 1 بر0 شکست داد تا خیال مدعیان را از نتیجه این بازی راحت کند.
 نیروی زمینی با این پیروزی به امتیاز 21 رسید و توانست به رتبه دهم جدول صعود نماید و به یک آرامش نسبی که تا چند هفته قبل ا او گرفته شده بود دست یابد.

اما در آن سوی میدان داودمهابادی و شاگردانش که در اوج آمادگی قرار دارند، فکرش را هم نمی کردند در این بازی با شکست بدرقه شده و بهترین فرصت را برای حضور در صدر جدول از دست بدهند.
آنها در این بازی سه امتیاز حساس را از دست رفته دیدند ودر همان 27 امتیازی باقی مانند که تا قبل از آغاز سوت داور داشتند و در نهایت با همین امتیاز در رده چهارم جدول بعد از تیم های گل ریحان البرز- نود ارومیه و مس رفسنجان ایستادند تا رقابت در بالای جدول قبل از پایان نیم فصل به اوج خود برسد.

ادامه دارد...


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5bm8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس کرمان ۲-۱ نیروی زمینی تهران؛کامبک حسینی مقابل روانخواه/نیروی زمینی نتوانست از گل خود حفاظت کند