تاریخ انتشار: 1398/09/15 19:42
کد خبر: 78982

استقلال خوزستان ۴-۱ خوشه طلایی ساوه؛ بغض سهراب در مصاف با عاشوری ترکید

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در اهواز با شکست سنگین ۴ بر ۱ مقابل استقلال خوزستان شکست خورد.
استقلال خوزستان ۴-۱ خوشه طلایی ساوه؛ بغض سهراب در مصاف با عاشوری ترکید

هفته شامزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال شاهد یک نتیجه غیر قابل باور بود جایی که شاگردان سهراب بختیاری زاده در استقلال خوزستان توانستند خوشه طلایی را با نتیجه 4بر1 شکست دهند.

استقلالی ها که تا قبل از این بازی تنها 12 امتیاز اندوخته داشتند، در بازی مهم هفته توانستند عقده گشایی کرده و دروازه محسن عاشوری و شاگردانش را به توپ ببندند و با چهار گلی که به ثمر رساندند نشان دادند که می توانند تیم خطرناکی برای هر تیمی در لیگ دسته اول باشند.

استقلال خوزستان با این پیروزی صاحب 15 امتیاز شد و در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفتند تا روزهای بد را به آرامی پشت سر بگذارند و امیدوار به آینده باشند.
 اما در آن سوی میدان محسن عاشوری و شاگردانش که هنوز در خواب چند بازی اول و امتیازات بسیار خوبی که اندوخته کرده بودند، خوابیده اند، باز هم شکستی دیگر در پرونده خود ثبت کردند تا بدانند که روز به روز سختی های بیشتری در پیش رو دارند.

شاگردان عاشوری با شکست برابر استقلال خوزستان به چهارمین باخت خود در این مسابقات رسیدند و با کسب 23 امتیاز هم چنان اگر چه با فاصله ولی با یک بازی کم تر در جمع مدعیان قرار دارند  و می توانند امیدوار باشند که فاصله خود را کم تر کرده و چشم به بازی های بعدی داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jd8eo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوشه طلایی ساوه ۲-۱ سپیدورد رشت؛برد نادرانه عاشوری مقابل سپیدورد