تاریخ انتشار: 1398/09/20 21:14
بادران - مس رفسنجان؛
کد خبر: 78400

کاظمی- ربیعی؛ جدالی سرنوشت ساز همراه با جذابیت های خاص

دیدار حساس بادران تهران و مس رفسنجان در هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال فردا برگز ار می شود .
کاظمی- ربیعی؛ جدالی سرنوشت ساز همراه با جذابیت های خاص

در هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور یک دیدارحساس بین تیم های بادران تهران و مس رفسنجان برگزار خواهد شد، مسابقه ای که می تواند از جذابیت های خاصی برخوردار باشد.
 مس رفسنجان در حالی در این بازی به میدان می رود که محمدربیعی به دلیل اخراج در بازی گذشته برابر نود ارومیه، نمی تواند برابر تیم سابق خود بر روی نیمکت حضور داشته باشد و بایستی از روی سکوها شاگردان خود را هدایت کند و این می تواند کمی کار را برای او در این دیدار حساس سخت کند.
 مس رفسنجان در بازی گذشته و در یک دیدار پر هیجان توانسته بود نود ارومیه را در رفسنجان با نتیجه 3بر1 شکست دهد و در صورتی که بتواند در این بازی پیروز میدان باشد ، می تواند به امتیاز 30 رسیده و حتی در صورت اتفاقات جدولی به صدر نیز برسد و این موضوع حساسیت این دیدار را بیشتر کرده است.

اوج هنرنمایی شاگردان ربیعی، در خط حمله این تیم می باشد که توانسته اند با 26 گل زده بهترین لیگ یک تا پایان هفته شانزدهم باشند و می توانند برای هر تیمی در لیگ دسته اول فوتبال کشور خطرناک باشند.
 اما در آن سوی میدان بادران قرار دارد، تیمی که با حضور فرهادکاظمی در این فصل، امیدوار بود که بتواند به لیگ برتر صعود کند، اما آن چنان که تصور می کردند نتایج بر وفق مراد آنها نبود و تا اینجای بازی های صاحب  5شکست، 4تساوی و 7 پیروزی می باشند و با کسب 25 امتیاز در رده ششم جدول ایستاده اند و نتیجه این بازی برای حضور آنها در جمع مدعیان بسیار دارای اهمیت می باشد.
 کاظمی و شاگردانش در هفته گذشته علی رغم این که زیر تیغ انتقادات شدید بودند، توانستند با نتیجه 3بر1 از سد سپیدرود عبور کنند و نفس راحتی بکشند تا هم چنان امیدوار باشند که بتوانند در جمع مدعیان خود را نگه دارند.

بادرانی ها در صورت پیروزی در این بازی سخت، می توانند امتیازات خود را به عدد 28 رسانده و حتی بالاتر از مس رفسنجان قرار بگیرند و اگر اتفاقات جدولی با آنها یاری کند می توانند در جایگاه سوم قرار بگیرند.
این بازی فردا راس ساعت 14 به میزبانی بادران در ورزشگاه شهر قدس برگزار می شود .

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45z9r9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ یک ضلع مربع از بین رفت، شکل گیری مثلث شکست ناپذیر در لیگ یک

ربیعی در اندیشه بازپس گیر صدر جدول، فکری در تلاش برای حضور در جمع صدرنشینان
آلومینیوم اراک- مس رفسنجان؛ نگاه مدعیان به جدال نفس گیر هفته نهم