تاریخ انتشار: 1398/09/21 18:18
کد خبر: 78266

فجر سپاسی ۳-۰ سپیدرود رشت؛پیروزی خانگی فجر را مدعی صعود کرد/پوکر نادر دست نشان با سپیدرود در شکست!

تیم فوتبال فجر سپاسی مقابل سپیدرود رشت به پیروزی رسید.
فجر سپاسی ۳-۰ سپیدرود رشت؛پیروزی خانگی فجر را مدعی صعود کرد/پوکر نادر دست نشان با سپیدرود در شکست!

فجرشهید سپاسی در هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف سپیدرورد رشت رفت و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا هم چنان در جمع مدعیان قهرمانی نیم فصل خود را نگه دارد.

 شاگردان داود مهابادی در این بازی که میزبانی را بر عهده داشتند، خوب میدانستند برای ماندن درصف مدعیان قهرمانی نیم فصل بایستی از این بازی 3 امتیاز را کسب نمایند و گرنه تحت هیچ شرایطی شانسی برای حضور در صدر جدول نیم فصل نخواهند داشت و این چنین هم شد و توانستند در یک بازی طوفانی شاگردان نادر دست نشان را با شکستی سنگین بدرقه کنند و به سه امتیاز شیرین دست یابند .

 فجر با این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد 30 رساند و در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت و در بازی آخر خود در نیم فصل اول، باید به مصاف نود اورومیه برود و اگر برنده آن بازی باشد، چنان چه مس رفسنجان برابر خوشه طلایی نتواند پیروز میدان باشد، باید شاهد صدرنشینی شاگردان مهابادی باشیم.

 اما در آن سوی میدان سپیدرود به همراه نادر دست نشان هم چنان روی نوار شکست گام بر میدارد و وضعیت این تیم روز به روز اسفبارتر از قبل میشود و باید آنها چاره ای اساسی برای خروج از این بحران بیاندیشند.

 سپیدورد در نهایت در پایان نیم فصل با کسب 15 امتیاز در جایگاه و این در حالی است که تیم های ملوان و رایکا بابل با یک بازی کمتر در پشت سر او قرار دارند و اگر آنها بتوانند دیدار نهایی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند ، آن وقت باید شاهد حضور سپیدرود در انتهای جدول باشیم و آنها به رده هفدهم سقوط می کنند و می تواند برای آنها بسیار خطرناک باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rov9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست فجرمقابل سپیدرود/ غوغای سپیدرود در برابر چشمان خواب آلود کاکوهای شیرازی