تاریخ انتشار: 1398/09/24 15:29
گلایه‌های محمد نصرتی از وضعیت گل ریحان:
کد خبر: 77953

انگار البرز در لیگ یک تیم ندارد

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز با گلایه از نبود همدلی در استان برای حمایت از این تیم گفت: وضعیت گل ریحان طوری است که انگار استان البرز در لیگ دسته اول تیم ندارد.
انگار البرز در لیگ یک تیم ندارد

محمد نصرتی با اشاره به پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: شرایط گل ریحان در نیم فصل اول خوب بود و بچه‌ها با تمرکز بالایی در تمرینات حاضر شدند و کار اصلی را در مسابقات به خوبی انجام دادند.

نصرتی افزود: در کل شرایط به خوبی پیش رفت و همین باعث شد گل ریحان بتواند با ثبت یک رکورد و بدون باخت نیم فصل اول این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول  را به پایان برساند، فکر نمی‌کنم در تمام فصول لیگ یک این رکورد ثبت شده باشد.

وی در خصوص اینکه در تعطیلات زمستانه آیا بازیکنی به تیم گل ریحان اضافه خواهد شد هم گفت: با توجه به اینکه ما نتوانستیم در خط حمله از محمد شادکام به دلیل مصدومیت استفاده کنیم، باید در این پست بازیکن جذب کنیم و در بقیه پست‌ها نیازی به بازیکن جدید نداریم.

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز افزود: البته ما در این مدت از سیدمحسن حسینی در خط حمله استفاده کردیم که انصافاً خوب کار کرد و گل‌های کلیدی و مهمی برای تیم به ثمر رساند.

وی خاطرنشان کرد: در هر حال امیدواریم با برگزاری یک اردو، آمادگی خود را برای ادامه رقابت‌ها حفظ کنیم، ما در این رقابت‌ها بازی به بازی پیش می‌رویم و از الان هم تمام تمرکز خود را برای بازی با آرمان گهر گذاشته‌ایم.

نصرتی در ادامه از عدم حمایت مسئولان و ارگان‌های مختلف از تیم گل ریحان گلایه کرد و گفت: به جز مدیر کل ورزش و جوانان، در کل استان هیچ ارگانی کوچکترین حمایتی از گل ریحان نداشته است، انگار این استان در لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم ندارد.

وی خاطرنشان کرد: من متولد کرج هستم اما متأسفانه مدیران استان در حمایت از این تیم کرجی اتحاد و همدلی ندارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avzpy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نود ارومیه ۱-۰ استقلال خوزستان؛ پایان نیم فصل با پیروزی شیرین نودی‌ها/سهراب و شاگردانش با شکست به تعطیلات رفتند

فوری؛ محمود فکری سرمربی سرخپوشان پاکدشت شد
سرعت جا به جایی در لیگ یک کهکشانی شد؛