تاریخ انتشار: 1398/09/27 22:07
کد خبر: 77590

مهدی فروردین:هدف ما تقویت تیم در نیم فصل دوم است

سرمربی تیم قشقایی شیراز گفت: در صورتی که تعدادی از بازیکنان ما قصد جدایی داشته باشند، هدف ما این است که این تیم را در نیم فصل دوم تقویت کنیم.
مهدی فروردین:هدف ما تقویت تیم در نیم فصل دوم است

مهدی فروردین، عصر چهارشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل تیم پاکدشت تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنانی که می‌خواهند از تیم جدا شوند اگر به لیگ برتر بروند بسیار خوب است و ما مشکلی برای رفتن آنها نداریم اما گر می‌خواهند در تیم‌های دسته یک بازی کنند بهتر است درتیم قشقایی شیراز بمانند.

وی اضافه کرد: در نیمه نخست رقابت امروز (بیست و هفتم آذرماه) مقابل تیم پاکدشت تهران بازی خوبی ارایه کردیم و ۲ گل هم زدیم اما در بین نیمه به بازیکنانم گوشزد کردم که نمی شود به این ۲ گل تکیه کرد چرا که حریف چیزی برای از دست دادن ندارد و بی محابا حمله می‌کند که همین گونه شد.

او گفت: در نیمه دوم، بازیکنان ما به جای اینکه بازی را کنترل کنند آن را  از دست دادند و همین امر موجب شد فشار زیادی تحمل کنیم و در لحظات پایانی هم که حریف فشار آورده  بود توانستیم گل سوم را بزنیم و دیگر خیالمان راحت شد.

بر روی اشتباه فردی گل خوردیم

سرمربی تیم پاکدشت تهران هم به خبرنگاران بیان داشت: تیم قشقایی شیراز در دفاع و ضد حمله، خوب کار کرد و ما نیز بر روی اشتباه فردی سه گل خوردیم و به تیم قشقایی تبریک می گویم.

پیمان قاسمی ادامه داد: در هر بازی، فرصت‌های زیادی را برای گلزنی ایجاد می‌کنیم اما بدشانسی و عدم تمرکز بازیکنان موجب شده نتوانیم به نتایج خوبی برسیم و گرنه خوب بازی می کنیم.

وی اضافه کرد: مدیرباشگاه چندی پیش، نیکبخت سرمربی تیم را برکنار کرد و پس از او  امیر حسین فشنگچی هم به عنوان بازیکن وهم به عنوان مربی کار را دنبال کرد.

قاسمی گفت: برای نیم فصل دوم، مدیران باشگاه تصمیم می‌گیرند که سرمربی تیم را مشخص کنند.

او بیان کرد: با توجه به اینکه تیم‌های با کیفتی در لیگ دسته یک حضور دارند که متحمل هزینه‌های زیادی می‌شوند به همین سبب از سازمان لیگ تقاضا داریم سهمیه دسته یک را برای صعود به لیگ برتر از ۲ تیم به سه تیم افزایش دهد.

تیم قشقایی شیراز در آخرین بازی از دور رفت رقابت‌های فوتبال دسته یک با نتیجه سه بریک تیم پاکدشت تهران را شکست داد و در رتبه یازدهم ایستاد.

با پایان یافتن دور رفت رقابت‌های فوتبال دسته یک جام آزادگان، تیم مس رفسنجان با ۳۳ امتیاز قهرمان نیم فصل شد و تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و گل ریحان البرز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به صدرنشین، به ترتیب در جای دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین تیم نود ارومیه با ۳۲ امتیاز چهارم شد تا در دور برگشت، رقابت‌ها همچنان میان این چهار تیم بالای جدول باشد و بازی‌ها جذاب‌تر کند، اگر چه تیم‌های خوشه طلایی ساوه، آلومینیوم اراک، مس کرمان، داماش گیلان و بادران تهران هم شانس برای کسب 2 سهمیه لیگ برتر را دارند.

در پایین جدول هم رایکای بابل با ۱۳ امتیاز و تیم شهرداری تبریز با هفت امتیاز در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می‌روند.

دور برگشت این بازی‌ها از هفدهم دی‌ماه 98 آغاز می‌شود و در این روز تیم فجر شهید سپاسی شیراز در این شهر میزبان آلومینیوم اراک است و تیم قشقایی شیراز هم در کرمان به مصاف تیم مس این شهر خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2romr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فروردین: قشقایی یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود را پشت سر گذاشت

وضعیت قرمز در باشگاه قشقایی شیراز
نارضایتی بازیکنان و سرمربی از مدیریت؛