تاریخ انتشار: 1398/10/04 02:20
کد خبر: 76940

بیاتلو: هدفی جز صعود به لیگ برتر نداریم اما قولی نداده‌ایم/ از همکاری با پرویزی حس خوبی دارم

سرمربی جدید تیم خوشه طلایی ساوه انگیزه‌اش از پذیرفتن پیشنهاد این باشگاه را صعود به لیگ برتر عنوان کرد.
بیاتلو: هدفی جز صعود به لیگ برتر نداریم اما قولی نداده‌ایم/ از همکاری با پرویزی حس خوبی دارم

وحید بیاتلو ضمن بیان این مطلب افزود: به مانند دیگر تیم‌های حاضر در لیگ یک ما نیز به دنبال صعود به لیگ برتر خواهیم بود و با توجه به اینکه ۱۷ بازی برای هر تیم باقی مانده است تلاش می‌کنیم تا همراه با خوشه طلایی یکی از تیمهای صعود کننده باشیم.

وی ادامه داد: هدف ما چیزی جز صعود نخواهد بود اما در این زمینه قولی نداده ایم، تیمهای دیگر نیز در حال تلاش و آماده سازی خود هستند و ما هم تلاش خود را خواهیم کرد و تا روز آخر خواهیم جنگید تا بتوانیم به لیگ برتر برسیم.

سرمربی خوشه طلایی ساوه در خصوص وضعیت خوشه طلایی اظهار داشت: تیم جایگاه مناسبی در جدول رده بندی مسابقات دارد و عاشوری سرمربی قبلی خوشه طلایی، تیم خوبی را آماده کرده که با توجه به اینکه تیم اولین سال حضور در لیگ یک را تجربه می‌کند نتایج قابل توجهی کسب کرده است و به همین دلیل باید قدردان تلاشهای عاشوری باشیم.

بیاتلو در خصوص همکاری با خوشه طلایی به عنوان یکی از تیمهای خصوصی فوتبال کشور نیز افزود: این باشگاه باشگاهی نوپا و خصوصی است که برای رسیدن آن به جایگاه امروزی، پرویزی مدیرعامل باشگاه زحمات بسیاری کشیده است، او عاشق فوتبال است و در جلساتی که داشتتیم و صحبتهایی که با هم انجام دادیم حس بسیار خوبی به همکاری با این مجموعه داشتم.

وی در خصوص وضعیت آماده سازی خوشه طلایی در نیم فصل نیز گفت: تمرینات خود را از امروز آغاز کردیم و به احتمال فراوان اردوی آماده سازی خود را نیز طی روزهای آینده در تهران برگزار می‌کنیم و در این اردو چند بازی تدارکاتی را نیز در نظر داریم.

سرمربی خوشه طلایی در مورد ترکیب کادرفنی و بازیکنان این تیم در نیم فصل دوم و تغییراتی که در فهرست این نفرات صورت خواهد گرفت تصریح کرد: هنوز در حال ارزیابی وضعیت هستم و چه در خصوص بازیکنان و چه در مورد کادرفنی بزودی تصمیم خواهیم گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8nnl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین بازیکن هفته هفدهم لیگ دسته یک مشخص شد+پوستر
از نگاه مخاطبان فرتاک ورزشی؛