تاریخ انتشار: 1398/10/07 14:59
کد خبر: 76599

آغاز اردوی تدارکاتی مس کرمان در تهران/یکشنبه و سه شنبه بازی دوستانه(عکس)

اعضای تیم فوتبال مس کرمان عصر دیروز به تهران رسیدند تا از امروز به طور رسمی تمرینات خود را در اردوی تدارکاتی تهران آغاز کنند.
آغاز اردوی تدارکاتی مس کرمان در تهران/یکشنبه و سه شنبه بازی دوستانه(عکس)

و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ احمد نخعی سرپرست تیم فوتبال مس کرمان با اعلام این خبر افزود: تیم در کمپ یزدان واقع در غرب تهران مستقر است و تمرینات تیم نیز در زمین چمن کارگران برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به بارندگی روز گذشته در این منطقه تهران گفت: خوشبختانه با بارش الهی هیچ آلودگی در هوای این منطقه وجود ندارد و شاخص آلودگی از روز گذشته که 150 درجه بود به 15 درجه تقلیل یافته است و تمرینات تیم ما در هوایی مطبوع برگزار خواهد شد.

نخعی با اشاره به تمرینات تیم در دو نوبت صبح و عصر افزود: دو بازی تدارکاتی در دستور کار تیم قرار دارد و ما روز یکشنبه برابر تیم بادران بازی تدارکاتی انجام خواهیم داد و روز سه شنبه نیز در بازی دوستانه برابر نیروی زمینی به میدان می رویم و پس از آن به کرمان بازخواهیم گشت و تمرینات را در کرمان دنبال خواهیم نمود.

گفتنی است تیم فوتبال مس کرمان پیش از اعزام به تهران در یک بازی دوستانه نیز در کرمان برابر تیم مشیز به میدان رفت که در این بازی به پیروزی 5بر1 رسید.

رقابت های نیم فصل دوم لیگ دسته اول کشور از روز 17 دی ماه آغاز خواهد شد که تیم مس در کرمان به مصاف قشقایی شیراز خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jxwn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از سرگیری تمرینات تراکتور زیر نظر دنیزلی

هواداران خشمگین حتی کری‌ها را فراموش کردند!
عجیب‌ترین تشویق ممکن در روز پُر حاشیه باهنر؛

حسینی: داور چطور پنالتی نگرفت؟
حق مسلم مس سه امتیاز بود