تاریخ انتشار: 1398/10/17 17:45
فجرسپاسی ۱-۲ آلومینیوم اراک؛
کد خبر: 75456

کامبک خطیبی و یارانش در شیراز/مهابادی مغلوب دیدار بزرگ هفته

تیم فوتبال آلومینوم اراک در هفته هجدهم موفق شد تیم فجر سپاسی را شکست دهد.
کامبک خطیبی و یارانش در شیراز/مهابادی مغلوب دیدار بزرگ هفته

دیدار تیم های فجر سپاسی و آلومینوم اراک عصر امروز در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد که در پایان تیم فوتبال آلومینوم اراک موفق شد فجر سپاسی را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد.

شاگردان مهابادی در این دیدار خانگی در ابتدا با گل محمد حسین کریم زاده از حریف خود پیش افتادند و حتی در چند صحنه قبل از سوت پایان نیمه اول می‌توانستند اختلاف خود را بیشتر کند اما موفق نشدند،در نیمه دوم اما شاگردان خطیبی متفاوت نسبت به نیمه نخست پای به میدان گذاشتند و پس از دقایقی با گل ابوالفضل عکاشه بازی را به تساوی کشاندند،اما این پایان کار نبود و شاگردان رسول خطیبی در نیمه مربیان موفق شد با گل سعید خردمند خود را پیروز از این میدان خارج کنند.

رسول خطیبی با این پیروزی شروع مقتدرانه ای در تیم آلومینیوم اراک داشت و حالا مشخص شد مدیران آلومینیوم انتخاب درستی داشته اند،فجر سپاسی تحت هدایت داوود مهابادی اما در نخستین دیدار نیم فصل دوم شکست خورد تا زنگ خطری بر این تیم به صدا درآید.

فجر با این شکست در همان امتیاز 33 باقی ماند و  با سقوط چند پله ای روبرو شد و آلومینیوم اراک نیز توانست جمع امتیازات خود را به 29 برساند در به صف مدعیان خود را برساند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e7eyy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبیری: قاطعانه از کمالوند حمایت می‌کنیم / با هم مشکلات را حل خواهیم کرد