تاریخ انتشار: 1398/10/17 22:13
کد خبر: 75421

مازیار ربیعی‌فر: با هدف پیروزی در لیگ به میدان می رویم/ هدفمان خوشحال کردن هواداران است

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه این تیم با هدف پیروزی در تمامی مسابقات به میدان می رود، گفت: تیم مان بازی به بازی پیش می رود و هدف مان شاد کردن دل هواداران است.
مازیار ربیعی‌فر: با هدف پیروزی در لیگ به میدان می رویم/ هدفمان خوشحال کردن هواداران است

 به گزارش وب سایت رسمی داماش گیلان، مازیار ربیعی‌فر در پایان دیدار داماش مقابل رایکا در جمع خبرنگاران با اشاره به استارت داماش با پیروزی در دور برگشت رقابت های لیگ یک اظهار کرد: پیروزی داماش را اول از همه به بازیکنان، در وهله دوم به هواداران و همچنین به خانواده حاجی‌پور تقدیم می کنم که در این شرایط سخت اقتصادی با چنگ و دندان برای داماش زحمت می کشد و یک تنه در پی حل مشکلات مالی باشگاه بوده و کار سختی در پیش دارد.

وی افزود: بازی به بازی پیش خواهیم رفت و در تمام بازی ها با تمام توان خود ظاهر خواهیم شد و  سعی می کنیم با پیروزی در مسابقات دل هواداران خود را شاد کنیم.

سرمربی داماش در مورد رایکا بابل و اینکه این تیم نمایش خوبی در مقابل داماش داشت، گفت: با حضور نظرمحمدی در راس کادر فنی تیم بابلی، این تیم پیشرفت قابل توجهی داشته و بازی خوبی مقابل داماش به نمایش گذاشت و بنده به آنها تبریک می گویم.

وی ادامه داد: برای تیم رایکا و همچنین علی نطر محمدی که همشهری بنده است، آرزوی موفقیت می کنم.

ربیعی‌فر با بیان اینکه به علت عدم صدور کارت بر روی نیمکت حضور نداشت ، یادآور شد: قرارداد رسمی با باشگاه داماش امضا کرده ام. علت عدم صدور کارت بنده و آقای حاجتی بحث بدهکاری است. تا جایی که می دانم باشگاه از گذشته بدهی ای ندارد و گویا این بدهی مربوط به پرونده اروند است و البته در این مورد خودم هم یقین ندارم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هدف همه ما کمک به داماش است و امیدواریم در ادامه با حل مشکلات گام های بعدی را برداریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xlmdb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ربیعی فر سرمربی موقت داماش گیلان شد!