تاریخ انتشار: 1398/10/19 19:05
کد خبر: 75213

اختصاصی/ کار سخت رسول در آلومینیوم/ خطیبی به دنبال رسیدن به هدف های بزرگ

رسول خطیبی در اولین بازی که روی نیمکت آلومینیوم اراک نشست، توانست به یک پیروزی بزرگ دست یابد ولی کار سختی در پیش رو دارد.
اختصاصی/ کار سخت رسول در آلومینیوم/ خطیبی به دنبال رسیدن به هدف های بزرگ

مدیران آلومینیوم اراک در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور ، با سپردن کار به محمود فکری بر این تصور بودند که می توانند به رویاهای چندین ساله هواداران پایان داده و با صعود به لیگ برتر شادی را به اراک بیاورند، ولی در عمل این گونه نشد و فکری نتوانست انتظارات را برآورده نماید و با 26 امتیاز از 17 بازی در نیم فصل اول بکار  خود در این باشگاه پایان داد تا قبل از این که دیر بشود آلومینیومی ها فکر دیگری برای خود داشته باشند.
 آنها به دنبال جدایی فکری، خیلی سریع دست بکار شده و در نهایت با رسول خطیبی سرمربی نیم فصل اول ماشین سازی در لیگ برتر به توافق رسیدند تا شاید با وجود این مربی جوان اما کاربلد، انگیزه های لازم را بین بازیکنان به وجود بیاورند.
خطیبی خیلی زود با این تیم به توافق رسید و بر سر تمرینات حاضر شد ولی نکته بسیار مهم بر سر راه این مربی که می تواند برای او کمی سخت باشد، دیدار در سه بازی سخت پشت سرهم در نیم فصل دوم است، جایی که باید به مصاف تیم های فجرسپاسی شیراز، گل ریحان البرز و نود ارومیه برود که از این میان در هفته اول نیم فصل دوم به مصاف شاگردان مهابادی رفت و توانست فجر را در یک دیدار بسیار مهم در خانه اش با نتیجه 2بر1 شکست دهد و به سه امتیاز شیرین دست یابد.
اما این تیم باید در هفته های دوم و سوم نیم فصل دوم باید به مصاف گل ریحان البرز و نود راومیه برود، دو مدعی دیگر این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور که برای صعود به لیگ برتر تدارک های خاص خود را دیده اند و حاضر نیستند تحت هیچ شرایطی از این گردونه عقب بیفتند.
 گل ریحان تا پایان هفته هجدهم با 36امتیاز و تفاضل گل کم تر نسبت به مس رفسنجان در رده دوم جدول قرار دارد و نود ارومیه نیز از همین تعداد بازی و کسب 35 امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است و این می تواند اهمیت بازی های پیش روی آلومینیوم اراک و خطیبی را نشان دهد.

بدون تردید اگر خطیبی بتواند از دو بازی پیش رو چهار امتیاز کسب نماید با سه امتیازی که در دیدار با فجر سپاسی شیراز به دست آورده، توانسته است در سه دیدار مهم 7 امتیاز کسب نماید و کاری بزرگ برای امیدواری های بیشتر در لیگ دسته اول را انجام دهد و باید به انتظار نشست که آیا این مهم صورت خواهد گرفت یا اینکه نباید از این مربی تازه به آلومینیوم پیوسته توقع بالایی داشت.
 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5zyw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گام های بلند آلومینیوم برای صعود به لیگ برتر / خطیبی به دنبال تحقق رویای اراکی ها
یادداشت سردبیر

ربیعی در اندیشه بازپس گیر صدر جدول، فکری در تلاش برای حضور در جمع صدرنشینان
آلومینیوم اراک- مس رفسنجان؛ نگاه مدعیان به جدال نفس گیر هفته نهم