تاریخ انتشار: 1398/10/23 18:13
رایکا بابل ۱-۰ مس کرمان؛
کد خبر: 74748

حسینی در باتلاق بابل زمین گیر شد/نظرمحمدی نخستین پیروزی را دشت کرد!

تیم فوتبال رایکا بابل موفق شد در خانه از سد مس کرمان بگذرد.
حسینی در باتلاق بابل زمین گیر شد/نظرمحمدی نخستین پیروزی را دشت کرد!

رایکا بابل و مس کرمان در هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان علی نظرمحمدی توانستند در برابر مس کرمان با نتیجه 1بر0 به پیروزی برسند و به سه امتیاز حیاتی دست یابند.

علی نظرمحمدی که در نیم فصل دوم به جمع بابلی ها اضافه شده بود با پیروزی برابر مس کرمان با نتیجه 1بر0 نفس راحتی کشید تا قدری با آرامش بیشتری رقابت های لیگ دسته اول را دنبال نماید.

رایکا اگرچه با این پیروزی هم چنان در رده هفدهم جدول قرار دارد، اما باید قبول کرد که از رده دهم جدول به پایین امتیازات بسیار نزدیک بوده و با دو پیروزی متوالی می تواند از انتهای جدول خود را رها نموده و به نیمه های جدول خود را برساند و این راه بسیار دوری نیست و نباید بابلی ها و تیم های انتهای جدول از آن غافل باشند و بهترین فرصت برای آنها هست که با کسب امتیازات لازم شرایط خود را بهبود ببخشند.

مس کرمان که با مجتبی حسینی توانسته بود در بین تیم های مدعی خود را ببیند هیچ گاه فکرش را هم نمی کرد در برابر رایکا بحران زده این چنین زمین گیر شود و بازی را واگذار نماید.

 مس کرمان با این شکست هم چنان در امتیاز 31 باقی ماند تا بهترین فرصت را برای نزدیک تر نمودن امتیازات خود به جمع صدرنشینان از دست بدهد. آنها در حال حاضر در مکان ششم جدول قرار دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45z8lx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار تیم های رایکا و مس کرمان پخش زنده می‌شود