تاریخ انتشار: 1398/10/24 18:53
کد خبر: 74592

مهابادی:تیم حریف خیلی خوب دفاع کرد

داود مهابادی سرمربی فجر شهید سپاسی پس از بازی مقابل تیم علم و ادب در شهر تبریز در جمع خبرنگاران گفت:متاسفانه فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و روی یک اتفاق خیلی ساده و عدم تمرکز بازیکنانم در خط دفاعی گل دریافت کردیم.
مهابادی:تیم حریف خیلی خوب دفاع کرد

مهابادی گفت: تیم حریف توانست بعد از گل بخوبی گل زده را حفظ نماید تا حدی که بازی به یک فوتبال یک گله تبدیل شد و ما هر چه از کناره ها سانتر و از عمق دفاع حمله کردیم نتوانستیم به گل دست یابیم و بازی را واگذار کردیم که این پیروزی را به تیم حریف تبریک میگویم.

مهابادی در خصوص فاصله با صدر جدول بیان داشت:دو مسابقه ابتدایی نیم فصل دوم را به خاطر عدم تمرکز لازم در خط دفاعی واگذار کردیم و علی رغم اینکه در هر دو مسابقه از تیم حریف بهتر بودیم ولی بازی را واگذار کردیم .

وی گفت:با اینکه تا حدودی با صدر جدول فاصله گرفتیم ولی بازیهای زیادی باقیمانده است و تیم ما همانطور که در روزهای سخت توانست به صدر جدول برسد انشالله به روزهای خوب باز خواهد گشت و روال خوب نیم فصل قبل را ادامه خواهد داد.

مهابادی در انتها در خصوص چیدمان داوری از ابتدای فصل بیان داشت:ابتدا از اقای ممبینی تشکر و قدردانی میکنم .تیم های داوری به نسبت قبل جوانتر شده و  پشتوانه ی خوبی برای داوری فوتبال در سالهای اینده شکل گرفته است.هر چند تیم ما نیز در چند بازی از اشتباه داوری متضرر شده است (بطور مثال در بازی نیروی زمینی)ولی بازهم اشتباهات نسبت به قبل کمتر شده است و انشالله  با سرمایه گذاری روی این داوران جوان و حمایت از انها  در ادامه شاهد داوران با کیفیت و با تجربه در لیگ باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wlw56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهابادی:به این پیروزی احتیاج داشتیم / شاگردانم جانانه بازی کردند

مهابادی: بارسلونا هم در ارومیه نمی تواند نتیجه بگیرد
اتفاقات ارومیه در هیچ جا تکرار نمی‌شود؛