تاریخ انتشار: 1398/10/24 21:35
بررسی 19 بازی انجام شده فجرسپاسی در رقابت های این فصل
کد خبر: 74569

آغاز شمارش معکوس برای مهابادی و فجر/ دریغ از یک امتیاز در نیم فصل دوم!

فجرسپاسی شیراز در نیم فصل دوم دومین شکست متوالی را هم خورد تا شرایط برای این تیم سخت شود.
آغاز شمارش معکوس برای مهابادی و فجر/ دریغ از یک امتیاز در نیم فصل دوم!

علی جلیلیان؛ داودمهابادی و فجر سپاسی شیراز در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور نتایج عجیب و غریب زیادی گرفته اند، از پیروزی برابر تیم های صدر جدولی تا شکست مقابل تیم های انتهای جدول و این ها نشانگر این می باشد که فجری ها هنوز نتوانسته اند به ثبات تیمی دست یابند.
مهابادی اولین بازی فصل را با شکست برابر آلومینیوم اراک آغاز کرد و نتیجه را 3بر1 به این تیم واگذار نمود اما بعد از آن بازی بود که موتور فجر روشن شد و توانستند چهار دیدار را با پیروزی پشت سربگذارند و صدر جدول را در اختیار بگیرند.

فجری ها در هفته های ششم و هفتم نیز دو تساوی برابر تیم های آرمان گهر سیرجان و رایکا بابل کسب نمودند تا چهار امتیاز حیاتی را در بهترین شرایط ممکن برابر تیم های قعرنشین از دست بدهند ولی باز هم در هفته های هشتم و نهم با دو پیروزی دیگر برابر سرخپوشان پاکدشت و مس کرمان صدر جدول را مال خود نمودند تا نشان دهند نباید آنها را دست کم گرفت.
اما نتایج سینوسی وار آنها با چهار تساوی متوالی در هفته های دهم، یازدهم، دوازدهم و سیزدهم همراه شد با از دست دادن 8 امتیاز حساس تا شرایط برای فجری ها کمی سخت شود تا مهابادی کمی به فکر فرو برود و تدابیری تازه برای حضور در جمع مدعیان بیندیشد.
 داود و شاگردانش در هفته چهاردهم به یک پیروزی شیرین برابر مس رفسنجان دست یافتند تا یکی از حریفان مستقیم خود در راه صعود به لیگ برتر را شکست دهند ولی در بازی هفته پانزدهم برابر نیروی زمینی شکست را پذیرا شدند تا طعم پیروزی برابر ربیعی و شاگردانش را تلخ کنند.

شاگردان مهابادی اما در هفته های شانزدهم و هفدهم باز هم توانستند دو پیروزی پشت سرهم کسب نمایند تا نیم فصل اول را با 9 پیروزی، 2 شکست ، 6 تساوی و در نهایت  33 امتیاز به پایان برسانند و در کنار تیم های مس رفسنجان و گل ریحان البرز تنها تیم های 33 امتیازی نیم فصل اول باشند و امیدوارانه به تعطیلات بروند.
 اما آغاز نیم فصل دوم همراه بود با دو شکست متوالی در هفته های هجدهم و نوزدهم در برابر آلومینیوم اراک و علم ادب تبریز ، روزهایی که نیاز مبرم به پیروزی داشتند تا خود را هم چنان در جمع مدعیان قرار داده و حتی پیشی بگیرند، 6 امتیاز ارزشمند را از دست دادند و در همان امتیاز 33 باقی مانده و در جایگاه چهارم جدول تکیه بزنند و نگران هفته های آینده باشند.
با نگاهی گذرا به نتایج داود مهابادی و شاگردانش به این نکته مهم میرسیم که آنها در چهار شکستی که تا پایان هفته نوزدهم داشته اند، 2 بازی آن برابر آلومینیوم اراک در بازی رفت و برگشت بوده و 2 بازی دیگر برابر نیروی زمینی و علم و ادب تبریزتیم های قعر نشین بوده است و این یعنی این که آنها در برابر تیم هایی که نسبت به آن نتایج ضعیف تری کسب نموده اند، نتوانسته اند نتایج خوبی کسب نمایند که جای تعجب بسیار دارد!

با این تفاسیر باید گفت که شمارش معکوس برای فجری ها به صدا در آمده است و آنها در دو بازی آینده بایستی برابر استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی به میدان بروند، تیم هایی که در انتهای جدول جا خوش کرده اند، جایی که فجری ها امتیازات زیادی به این گونه تیم ها داده اند و اگر نتوانند از این دو بازی 6 امتیاز لازم را کسب نمایند، دیگر نمی توان امید چندانی برای این تیم برای حضور در جمع مدعیان صعود قائل شد مگر این که اتفاقات جدولی به گونه ای پیش برود که آنها بار دیگر نتایج خوبی بگیرند و منتظر نتایج ضعیف دیگر مدعیان باشند و باید چشم انتظار اما و اگرهایی باشند که معلوم نیست به سود آنها باشد یا این که طور دیگری رقم خواهد خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xlpnq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوشه طلایی ساوه- فجر سپاسی؛ جدالی دیدنی همراه با فراز و نشیب های جدولی