تاریخ انتشار: 1398/10/25 15:59
کد خبر: 74482

ربیعی: بازی ما با استقلال خوزستان جنگ ۲ تاکتیک متفاوت بود/ از نقل‌وانتقالات تیمم رضایت دارم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان را به جنگ دو تاکتیک متفاوت تشبیه کرد.
 ربیعی: بازی ما با استقلال خوزستان جنگ ۲ تاکتیک متفاوت بود/ از نقل‌وانتقالات تیمم رضایت دارم

محمد ربیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی یک بر صفر تیم مس رفسنجان مقابل استقلال خوزستان در هفته هجدهم لیگ دسته اول اظهار داشت: بازی خوب و سختی بود. تیم استقلال خوزستان هم عملکرد خوبی داشت و به دنبال حفظ توپ و بازی مالکانه بود. ما هم آگاهانه اجازه دادیم آن تیم این کار را انجام دهد و به دنبال استفاده از ضدحملات بودیم.

وی در ادامه افزود: تیم استقلال به لحاظ بازی روی چمن استادیوم تختی اهواز، بسیار مسلط‌تر از ما بود، اما در بحث سرعت در حمله و ... ما بهتر از حریف بودیم. در حقیقت بازی دو تیم جنگ دو تاکتیک متفاوت بود که ما در روش خودمان موفق‌تر بودیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان در مورد اختلاف دو امتیازی تیمش با سایر رقبا در صدر جدول و اینکه چقدر امیدوار است این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد، گفت: بازی‌های زیادی تا پایان فصل مانده است و از الآن به این چیزها فکر نمی‌کنیم. ما بازی به بازی جلو خواهیم رفت و در حال حاضر تنها به بازی با قشقایی فکر می‌کنیم. ما فقط می‌خواهیم هر هفته بهترینِ خودمان در زمین باشیم. مدیریت، بازیکنان و تمام عوامل تیم هم از این موضوع آگاه هستند. دوست داریم روز به روز بهتر شویم، نه اینکه دوست نداشته باشیم صعود کنیم، اما فعلاً بازی به بازی جلو می‌رویم.

ربیعی درباره عملکرد تیمش در فصل نقل‌وانتقالات بیان کرد: ما در ابتدای فصل جزو دو سه تیم آخری بودیم که کارمان را شروع کردیم و من 12 روز مانده به شروع بازی‌ها به تیم آمدم و به طور کلی در این مدت هم درگیر رفت و آمد بازیکنان بودم. به همین دلیل مثل سایر تیم‌های مدعی زمان کافی برای گذراندن اردوهای ابتدای فصل را نداشتیم. با این شرایط نقاط ضعفی از ابتدای فصل مانده بود که سعی کردیم در نیم‌فصل آنها را برطرف کنیم. البته از تمام بازیکنانی که در نیم‌فصل اول کنار ما بودند تشکر می‌کنم. آنها هم زحمت خود را کشیدند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا از روند نقل‌وانتقالات تیمش در نیم‌فصل راضی است یا خیر؟»، گفت: بله، نسبتاً راضی‌کننده بود. درخواست ما از باشگاه بیشتر بازیکنانی بودند که جذب آنها «شدنی» بود. ما بازیکنانی را خریدیم که با باشگاه خود فسخ کرده بودند. محتویات بازار این‌ها بودند و من از بازیکنانم راضی هستم. این بازیکنان با تیم‌های قبلی خود سابقه صعود به لیگ برتر را دارند، ولی نیاز به زمان دارند تا با تیم ما هماهنگ شوند. من از مجموعه تیم، مدیرعامل باشگاه و مدیر صنایع مس ایران به خاطر حمایت‌های‌شان تشکر می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdjwl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی قعرنشین‌های گروه اول معادله سقوط را به‌ هم ریخت / چهار تیم در نزدیکی سقوط

روند رو به رشد قشقایی با مهدی فروردین
روند رو به رشد سفید و مشکی 2 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست در پنج بازی گذشته؛