تاریخ انتشار: 1398/10/29 17:01
کد خبر: 74043

خلیل زاده:هر کمکی که بتوانم برای سپیدرود انجام می دهم

خلیل زاده:هر کمکی که بتوانم برای سپیدرود انجام می دهم

 و به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت،مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان، اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره باشگاه استقلال و افشین ناظمی مدیرعامل باشگاه سپیدرود در جلسه ای که در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد، شرکت کردند.

در ابتدا مریم بخشی با اعلام خشنودی از حضور گیلانی ها در عرصه های مدیریت ورزش در سطح ملی گفت: وقتی یک گیلانی در مدیریت کلان مشغول به فعالیت است بدون تردید موجب افتخار تمام مردم استان خواهد بود و آقای خلیل زاده از این امر مستثی نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اعلام حمایت از تمام افرادی که می توانند به ورزش استان کمک کنند افزود: امیدوارم با ورود افراد خوشنام و معتبر به ورزش استان بتوانیم شاهد اتفاق های خوبی باشیم که بدون شک نتایج مثبت آن را در سطح جامعه مشاهده خواهیم کرد.

در این جلسه اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره مجموعه هتل بزرگ گیلان و سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال تهران ضمن ابراز تاسف بابت سقوط تیم ریشه دار سپیدرود از لیگ برتر به دسته اول گفت: باید برای فوتبال رشت کاری اساسی کرد تا برای همیشه بتواند در سطح نخست فوتبال حرفی برای گفتن داشته باشد و سقوط سپیدرود اتفاق بدی بود که نباید رقم می خورد.

وی افزود: تیمی با پتانسیل انسانی و قدمت سپیدرود نباید دغدغه حداقل های روزمره را داشته باشد و برای شهر ما مایه تاسف است که یکی از برندهای فوتبال کشور در شهر خودش غریب است و مورد بی مهری قرار گرفته است و من چند سال پیش برای شاد کردن دل همشهری هایم آستین بالا زدم و جهت کمک به سپیدرود ورود کردم اما عده ای ناراحت شدند و بر خلاف میل باطنی از سپیدرود فاصله گرفتم.

دکتر خلیل زاده با تقدیر از تلاش های افشین ناظمی برای حل مشکلات سپیدرود گفت: می دانم چقدر سخت است اداره کردن تیمی خصوصی که پشتوانه اقتصادی هم ندارد و از طرفی به دلیل داشتن هواداران بی شمار توقع ها هم زیاد است و باید در سطح مطلوب به وضعیت آن رسیدگی کرد و من قول می دهم هر کمکی که در توانم باشد برای بهبود وضعیت سپیدرود انجام خواهم داد.

در ادامه افشین ناظمی با تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان و مالک هتل کادوس رشت برای برای دغدغه های شان در ارتباط با سپیدرود رشت گفت: هواداران سپیدرود کمک هایی را که شما در لیگ دسته اول سه سال پیش به تیم شان کردید فراموش نکرده اند و بدون شک اگر آن حمایت ها نبود هرگز موفقیت های بعدی سپیدرود رقم نمی خورد.

مدیرعامل سپیدرود این باشگاه را جزیی از آثار معنوی و فرهنگی شهر رشت خواند و ابراز داشت: ما از تیمی با ۵۱ سال قدمت صحبت می کنیم که در همه ی محله ها و طبقات مختلف اجتماعی جایگاه ویژه ای دارد و سپیدرود جزیی از هویت کلانشهر رشت و استان گیلان است که متاسفانه این ایام، روزهای سختی را می گذراند.

وی با ابراز خوشحالی از یا علی گفتن دکتر خلیل زاده برای کمک به سپیدرود اظهار داشت: سپیدرود دارای هواداران باوفایی است که هرگز کسی را که قدمی در جهت کمک به تیم شان بر می دارند فراموش نمی کنند و کمک به سپیدرود کمک به یک فرد یا نهاد یا گروه خاصی نیست و در واقع کمک به هویت یک شهر و استان است.

لازم به ذکر است که در این جلسه مالک هتل کادوس رشت قول مساعد داد تا برای حل مشکلات سپیدرود به این باشگاه قدیمی کمک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdg9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت‌پرده حمله به استقلال و شفر