تاریخ انتشار: 1398/10/29 17:32
مس رفسنجان- قشقایی شیراز ؛
کد خبر: 74037

شگفتی بزرگ هفته رقم خورد؛ مس رفسنجان در خانه مغلوب قشقایی شد

قشقایی شیراز با شکست مس رفسنجان شگفتی بزرگ هفته بیستم رقابت های لیگ یک را رقم زد.
شگفتی بزرگ هفته رقم خورد؛ مس رفسنجان در خانه مغلوب قشقایی شد

دیدار تیم های مس رفسنجان و قشقایی شیراز از هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در نهایت ناباوری با نتیجه 2بر1 به سود شیرازی ها تمام شد تا آنها شگفتی بزرگ هفته را رقم بزنند و صدرنشین لیگ را در خانه اش شکست دهند.

محمد ربیعی سرمربی مس کرمان که با این تیم روزهای خوشی را سپری می کند در هفته بیستم هیچ گاه فکرش را نمی کرد در برابر قشقاقی شیراز تن به شکست دهد و بهترین موقعیت را برای فاصله گرفتن بیشتر با رقبایش را از دست بدهد.

مس رفسنجان در حالی میزبان قشقایی بود که تا قبل از این دیدار با کسب 39 امتیاز از 19 بازی در صدر قرار داشت و در آن سوی میدان قشقایی شیراز با 20 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار داشت و این می توانست تفاوت این دو تیم را نشان دهد.

 شاگردان ربیعی در حالی این بازی را واگذار کردند که نیمه اول را با گل حمیدگلزاری از حریف پیش بودند و در انتظار یک پیروزی راحت و کسب سه امتیاز بودند که به ناگاه در نیمه دوم با دو گلی که دریافت کردند، سه امتیاز حساس را از دست دادند تا کمی کار را برای خود در ادامه رقابت ها سخت تر نمایند.

البته ناگفته پیداست که ربیعی و شاگردانش هنوز با 39 امتیاز صدرنشین لیگ می باشند و بایستی منتظر بازی  گل ریحان البرز و سرخپوشان پاکدشت بمانند و اگر البرزی ها با پیروزی میدان را ترک کنند که آنها در صدر قرار خواهند گرفت ولی با هر نتیجه دیگری که بازی به پایان برسد، باز هم مس رفسنجان در صد هفته بیستم خواهد ماند.

 قشقایی شیراز نیز با این پیروزی 23 امتیازی شد و شرایط خود را در جدول کمی بهبود بخشید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m597w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمره بازیکنان دو تیم قشقایی و مس رفسنجان (گرافیک)
اختصاصی فرتاک ورزشی|