تاریخ انتشار: 1398/10/29 18:13
کد خبر: 74030

خوشه طلایی ساوه ۲-۱ علم و ادب تبریز؛هت تریک فکری و خوشه طلایی در پیروزی

تیم فوتبال خوشه طلایی موفق شد در خانه از سد علم و ادب تبریز بگذرد.
خوشه طلایی ساوه ۲-۱ علم و ادب تبریز؛هت تریک فکری و خوشه طلایی در پیروزی

دیدار تیم های خوشه طلایی ساوه و علم و ادب تبریز در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با نتیجه 2بر1 به سود شاگردان محمودفکری به پایان رسید تا ساوه ای ها در نیم فصل دوم به سومین پیروزی متوالی خود دست یابند و خود را به جمع مدعیان برسانند.

محمودفکری که در نیم فصل دوم از آلومینیوم اراک جدا شده و به خوشه طلایی ساوه آمده بود، توانست در سه بازی متوالی تیم های نیروی زمینی و قشقایی شیراز را در هفته های هجده و نوزده و در نهایت در این هفته نیز توانست سومین دیدار خود را برابر علم و ادب با پیروزی به پایان برساند تا تنها تیمی باشد که در نیم فصل دوم تمامی امتیازات سه هفته اول را به خود اختصاص داده باشد.

خوشه طلایی با این پیروزی امتیازت خود را به عدد 35 رساند و بعد از تیم های مس رفسنجان و گل ریحان البرز در جایگاه سوم قرار گرفت تا بیش از گذشته امیدوار به ادامه رقابت های لیگ دسته اول باشد و امیدواری به صعود هم در این تیم دوباره زنده شود.

علم و ادب تبریز نیز که در هفته قبل توانسته بود برابر فجر سپاسی شیراز به پیروزی رسیده و کمی امیدوار باشد تا شاید از انتهای جدول به آرامی خود را جدا نماید، این چنین نشد و در این بازی شکست خورد تا هم چنان با کسب 10 امتیاز در قعر جدول باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmpwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس‌رفسنجان قهرمان نیم فصل اول لیگ یک/ ربیعی در حال تحقق رویاها
مس رفسنجان ۱-۰ خوشه طلایی ساوه؛