تاریخ انتشار: 1398/10/29 20:05
کد خبر: 74023

اختصاصی/ روند ناامید کننده فجر و مهابادی/ ادامه مسیر نگران کننده!

فجر سپاسی شیراز در سومین بازی نیم فصل دوم هم نتوانست به پیروزی دست یابد.
اختصاصی/ روند ناامید کننده فجر و مهابادی/ ادامه مسیر نگران کننده!

فجرسپاسی شیراز که در نیم فصل اول توانسته بود با کسب 33 امتیاز در کنار تیم های مس رفسنجان و گل ریحان در صدر جدول رقابت های لیگ دسته اول قرار بگیرد، در سه بازی اول خود در نیم فصل دوم تنها یک امتیاز کسب نمود تا روند منفی بسیار نگران کننده ای داشته باشد.

داود مهابادی که دیگر باید او را یکی از مربیان با تجربه لیگ دسته اول فوتبال دانست، در نیم فصل اول با این تیم بسیار خوش درخشید تا همگان به این امر اعتراف داشته باشند که فجرسپاسی شایستگی حضور در جمع مدعیان تا روزهای پایانی لیگ را خواهد داشت و برای این تیم احترام ویژه ای قائل شوند.

اما این روی خوب سکه بود و حالا در نیم فصل دوم روی بد سکه خود را به این تیم نشان داده است و آنها در سه بازی گذشته خود تنها یک امتیاز کسب نموده اند تا آرام آرام از جمع تیم های مدعی جدا شوند و امید کاکوهای شیرازی برای حضور داشتن  یک تیم از استان فارس را در سطح اول فوتبال کشور کم رنگ نمایند.

آنها در هفته هجدهم برابر آلومینیوم اراک و در خانه خود با نتیجه 2بر1  شکست خوردند تا سه امتیاز حساس را از دست بدهند ولی نکته ناامید کننده برای این تیم زمانی اتفاق افتاد که آنها برابر علم و ادب تبریز تیم قعرنشین مسابقات با نتیجه 1بر0 شکست خوردند تا این باور به وجود بیایید که داود مهابادی روزهای بسیار سختی را در پیش رو خواهد داشت.

دو شکست متوالی فضای شیراز را برای مهابادی کمی سنگین نموده بود و او آمده بود با پیروزی در هفته بیستم ، این فضا را شکسته و باز هم امید را به خانه فجری های بازگردان که در نهایت این گونه نشد و فجرسپاسی باز هم در خانه نتوانست پیروز میدان باشد و به تساوی بدون گل برابر استقلال خوزستان رضایت داد تا سومین بازی خود در نیم فصل دوم را هم بدون پیروزی به پایان برساند.

 از نکات قابل توجه تیم داود مهابادی می توان به عدم پیروزی برابر تیم های پایین جدول اشاره نمود که برای این تیم به یک نکته منفی تبدیل گردیده است و همین می تواند بیانگر این موضوع باشد که آنها هنوز باوری بر قدرتمند بودن تیم خود ندارند و نمی شود روی آنها حساب ویژه ای باز کرد.

جان کلام این که آنها در بازی برابر ملوان، قشقایی شیراز  و آرمان گهر سیرجان در هفته های 21، 22 و23 لیگ دسته اول فوتبال کشور، حداقل باید 7 امتیاز کسب کنند تا هم چنان امیدوار به این باشند که در جمع تیم های مدعی حضور داشته باشند و گرنه در غیر این صورت و اگر چنان چه تیم های صدرنشین نتایج خوبی به دست بیاورند، داودمهابادی و فجرسپای بعید است در ادامه رقابت ها امتیازات از دست رفته را جبران نمایند چرا که بازی های سخت آنها برابر تیم های مدعی در هفته های پایان، روزهایی خواهد بود که هر یک از تیم ها به سختی حاضر به از دست دادن امتیاز خواهند بود و کار فجر بسیار سخت تر از این روزها خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxv8j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز شمارش معکوس برای مهابادی و فجر/ دریغ از یک امتیاز در نیم فصل دوم!
بررسی 19 بازی انجام شده فجرسپاسی در رقابت های این فصل