تاریخ انتشار: 1398/10/30 17:50
کد خبر: 73916

بادران- رایکا بابل؛ تساوی در وقت های اضافه/ فاصله فرهاد از جمع مدعیان بیشتر شد

دیدار تیم های بادران تهران و رایکا بابل در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با نتیجه مساوی به پایان رسید.
بادران- رایکا بابل؛ تساوی در وقت های اضافه/ فاصله فرهاد از جمع مدعیان بیشتر شد

تیم های بادران تهران و رایکا بابل در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که بعد از 90 دقیقه تلاش  با نتیجه مساوی بکار خود پایان دادند.

شاگردان فرهاد کاظمی که زا 19 بازی گذشته خود توانسته بودند 28 امتیاز اندوخته و در جایگاه نهم جول قرار بگیرند، آمده بودند تا در مصاف با تیم قعرنشین جدول یعنی رایکا بابل به یک پیروزی دست یافته و با سه امتیازی که می گیرند وضعیت خود را در جدول بهتر و با توجه به عدم نتیجه گیری تیم های مدعی در هفته بیستم، خود را به جمع مدعیان نزدیک نمایند که در نهایت از این فرصت استفاده نکرده و حتی تا آستانه شکست پیش رفتند که با گل ثانیه های پایانی بازی را به تساوی رساندند تا مشخص شود که در این فصل امید چندانی برای حضور آنها در جمع تیم های مدعی نباید داشت.

رایکا بابل که می توانست برنده این میدان باشد و با گل دیر هنگامی که زد این تصور را داشت سه امتیاز شیرین در برابر بادران به دست آورده است، ولی لحظاتی بعد گل زده اش پرپر شد تا آه از نهاد علی نظرمحمدی و شاگردانش در آید و آنها در یکقدمی پیروزی و کسب سه امتیاز ارزشمند، به ناگاه بازی را مساوی دیده و امتیازات را تقسیم کنند.

بادران با این تساوی در پایان هفته بیستم امتیازات خود را به 29 رساند و در رده نهم جدول قرار گرفت تا هنوز امیدوار باشد که در هفته های آینده شرایط خود را در جدول بهتر نموده و در صورت لغزش مدعیان کورسوی امیدی برای حضور در صدر داشته باشد، البته کاری سخت و و بسیار دشوار در پیش رو دارند.

رایکا بابل نیز با این تساوی 17 امتیازی شد و در جایگاه هفدهم جدول قرار داشت در صورتی که اگر پیروز این میدان می شد می توانست با 19 امتیاز و دو پله بالاتر قرار بگیرد که این چنین نشد تا نظرمحمدی هم چنان روی نوار قرمز در حرکت باشد.

ادامه دارد....


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8dwl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رایکا بابل - بادران؛بابل در انتظار نخستین پیروزی/کاظمی در اندیشه صدر نشینی