تاریخ انتشار: 1398/10/30 17:54
گل ریحان البرز ۰-۰ سرخ‌پوشان پاکدشت؛
کد خبر: 73914

سرمای کرج به بازی منتقل شد/بیست هفته شکست ناپذیری گل ریحان!

دیدار تیم های گل ریحان البرز و سرخپوشان پایتخت در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور بدون گل به پایان رسید.
سرمای کرج به بازی منتقل شد/بیست هفته شکست ناپذیری گل ریحان!

رقابت های هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال کشور که از 6 بازی  آن طی روزهای شنبه و یکشنبه برگزار شده بود، با انجام سه بازی امروز به پایان رسید و در یکی از حساس ترین بازی ها، گل ریحان البرز و سرخپوشان پاکدشت بعد از 90 دقیقه تلاش  به تساوی بدون گل رضایت دادند تا امتیازات را بین خود تقسیم کرده باشند.

این دیدار جنجالی که در آن سرمربیان سرخابی اش با رای داور از زمین اخراج شدند، ثمری برای هیچ یک از تیم ها نداشت و برنده آن مس رفسنجان بود که علی رغم شکستی که در بازی با قشقایی نصیب آنها شده بود، باز هم در صدر باقی ماندند .

البته ناگفته پیداست با این که گل ریحانی ها بعد از گذشت بیست هفته شکستی در کارنامه خود ندیده اند، ولی سرخپوشان پاکدشت با این تساوی بهتر از شاگردان رضا عنایتی بهره برند چرا که آنها در خانه حریف بازی کرده و با تنها تیم بدون شکست مسابقه داشتند و این تساوی می تواند برای عنایتی و شاگردانش ارزشمند باشد.

گل ریحان با این تساوی امتیازات خود را به 38 رساند تا بعد از مس رفسنجان که 39 امتیاز اندوخته دارد در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد و در آن سوی میدان نیز سرخ پوشان پاکدشت 24 امتیازی شده و در رده دهم جدول ایستادند تا هم چنان نه امیدی به صعود داشته باشند و نه نگرانی بابت سقوط در آنها وجود داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6alo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار گل ریحان البرز و سرخپوشان پاکدشت لغو شد
فوری؛