تاریخ انتشار: 1398/11/06 18:59
قشقایی شیراز ۱-۰ گل ریحان البرز؛
کد خبر: 73267

شگفتی های قشقایی ادامه دارد/طلسم شکست، شکست گل ریحان در هفته بیست و یکم!

تیم فوتبال قشقایی شیراز در خانه موفق شد از سد گل ریحان بگذرد.
شگفتی های قشقایی ادامه دارد/طلسم شکست، شکست گل ریحان در هفته بیست و یکم!

دیدار تیم های قشقایی شیراز و گل ریحان البرز در هفه بیست و یکم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، با نتیجه 1بر0 به سود قشقایی به پایان رسید تا این تیم در دومین هفته متوالی موفق به شکست تیم های اول و دوم جدول رقابت ها باشد.

 قشقایی که در هفته گذشته توانسته بود در خانه مس رفسنجان این تیم را شکست دهد، در هفته بیست و یکم نیز در برابر دیگر تیم مدعی و بدون شکست رقابت های لیگ یک قرار گرفت و توانست با تک گل پیروزی بخشی که به ثمر رساند، به سه امتیاز شیرین دست یابد تا در دو هفته متوالی شگفتی ساز شود.

قشقایی با این پیروزی ارزشمتد جمع امتیازات خود را به عدد 26 رساند تا در رده دهم جدول قرار بگیرد و با این دو پیروزی علی رغم نبود سرمربی، 6 امتیاز با ارزش کسب کرده و از منطقه خطر خود را دور نموده و به میانه های جدول برساند.

اما در آن سوی میدان شاگردان محمدنصرتی قرار داشتند، تیم بدون شکست لیگ یک تا پایان هفته بیستم که باید به مصاف قشقایی شیراز می رفت و با توجه به شرایط جدولی، کم تر کسی این تصور را داشت که آنها بتوانند طلسم گل ریحان را شکسته و اولین باخت را به آنها تحمیل نمایند، که این چنین شد و هم سه امتیار شیرین کسب نمودند و هم این که مس رفسنجان و دیگر مدعیان را خوشحال از این نتیجه نمودند.

 گل ریحان علی رغم باخت در این بازی، هم چنان در امتیاز 38 باقی ماند تا در مکان دوم جدول و پشت سر مس رفسنجانی قرار بگیرد که 42 امتیازی می باشد. البته ناگفته پیداست که فجر سپاسی، مس کرمان، شکست خوردند تا آنها در این هفته آسیب کم تری ببینند ضمن این که نود ارومیه نیز نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی برابر رایکا بابل دست یابد، تا شاگردان محمدنصرتی غم این شکست را کم تر احساس نمایند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdjlp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قشقایی شیراز-گل ریحان البرز؛مصاف شگفتی‌شاز هفته با تیم شکست ناپذیر لیگ دسته یک