تاریخ انتشار: 1398/11/06 19:20
کد خبر: 73262

مهابادی:به خاطر شکست از مردم خوب شیراز عذرخواهی میکنم

داود مهابادی سرمربی فجر شهید سپاسی پس از بازی مقابل ملوان بندر انزلی در جمع خبرنگاران گفت:به خاطر شرایط زمین شاهد یک بازی فیزیکی بودیم .
مهابادی:به خاطر شکست از مردم خوب شیراز عذرخواهی میکنم

داود مهابادی سرمربی فجر شهید سپاسی پس از بازی مقابل ملوان بندر انزلی در جمع خبرنگاران گفت:به خاطر  شرایط زمین شاهد یک بازی فیزیکی بودیم و برای بازیکنان من در این زمین بازی کردن سخت بود و نتوانستند بازی خودشان را انجام بدهند ولی تیم ملوان خیلی خوب جنگید و توانست از فرصت های بدست امده نهایت استفاده را کند و من به تلاش انها و بابت پیروزی که کسب کردند تبریک میگویم.

مهابادی در خصوص شکست در مقابل ملوان بیان داشت:بابت این شکست از مردم شیراز عذرخواهی میکنم و انشالله در بازیهای بعدی نتیجه های این چند هفته را جبران می نماییم.

مهابادی افزود:اصلی ترین دلیل شکست اول عدم تلاش شاگردانم در نیمه دوم برای تغییر نتیجه بود و اصلا تلاشی که من انتظار داشتم را انجام ندادند و دوم عدم کیفیت بازی بود که اصلا بازی تاکتیکی را شاهد نبودیم.

مهابادی در خصوص اخراجش گفت:فقط به خاطر  این جمله که ایا خطای کف پا در مورد تیم حریف و ما فرق دارد ! داور بنده را اخراج کرد و در کل امروز شاهد داوری خوبی نبودیم .داوری در تصمیماتش مردد بود و از کمیته داوران عاجزانه خواهش میکنم در بازیهای بعدی از داوران خوب استفاده نماید و از چنین داورهایی در لیگ های پایین تر استفاده نماید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6lqg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حساس ترین دیدار هفته دهم در شیراز/ شاگردان مهابادی گول صدرنشینی را نخورند
فجر سپاسی- گل ریحان البرز؛

گلزنی سرباز ارتش همراه با آقای گلی + پوستر
اختصاصی/جدول آقای گلی لیگ دسته یک؛