تاریخ انتشار: 1398/11/09 13:29
کد خبر: 72887

واکنش رئیس هیات فوتبال بوکان به اظهارات مهدی پاشازاده

رئیس هیات فوتبال بوکان به اظهارات سرمربی و سرپرست باشگاه شهرداری ماهشهر واکنش نشان داد.
واکنش رئیس هیات فوتبال بوکان به اظهارات مهدی پاشازاده

به دنبال اتفاقات بازی بین تیم های سردار بوکان و شهرداری ماهشهر از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور به میزبانی بوکانی ها که حواشی بسیار در پی داشت ، اظهاراتی را از سوی مهدی پاشازاده و سرپرست تیم شهرداری ماهشهر شاهد بودیم که به مذاق بوکانی ها خوش نیامده است.

فرتاک ورزشی از آن جایی که سعی بر این دارد اصل بی طرفی را رعایت نماید، با انعکاس فیلم و صحبت های سرمربی شهرداری ماهشهر، اقدام به انتشار این نوشتار که از سوی رییس هیات فوتبال بوکانکه  در پاسخ به آن اظهارات می باشد، می نماید.

شوکتی رئیس هیات فوتبال بوکان در واکنش به اظهارات سرمربی و سرپرست باشگاه ماهشهری نکاتی را  بیان کرد:

قبل از هر چیز باید به آقای پاشازاده عرض کنم که مربیانی بزرگ و حرفه ای مانند محمود خان فکری و فرشاد پیوس و... در ورزشگاه بوکان حضور داشته اند اما به جزء تشویق این عزیزان از طرف هواداران بافرهنگ سردار چیز دیگری ندیده اند اما شما خودتان باعث تشنج در ورزشگاه شده اید و با حرکاتی غیرطبیعی موجب تحریک هواداران شدید، چطور ممکن است با یک گلوله برفی از فاصله ۵۰ متری سر شما خونریزی کند و به همین خاطر ۱۵ دقیقه از بازی را متوقف کنید؟! شما با متوقف کردن بیش از حد و بی دلیل بازی به روح پاک فوتبال هم توهین کردید، نتیجه گرفتن به هر طریقی و کسب امتیاز در یک مسابقه برای شما چقدر ارزش دارد که اینچنین به شعور هزاران هوادار توهین کنید؟

بنده هر عمل زشت و ناپسند را در تمامی ورزشگاه ها و ورزشگاه خانگی سردار محکوم می کنم اما شما با این شیوه رفتار مطمئن باشید در هر ورزشگاهی که هواداران تیم حریفتان روی سکوها باشند باعث تشنج خواهید شد پس برادرانه به شما توصیه می کنم در نوع رفتار خود تجدید نظر فرمایید.

نکته ی دیگر که شما به عنوان هنرپیشه ای حرفه ای آن را بزرگنمایی کردید پانسمان سر شما توسط پزشک تیمتان بود، شما خودتان پیش خدای بزرگ جواب پس خواهی داد که خودزنی خودتان را به نام مردم شهر بوکان تمام کردید! بله خودزنی! آقای پاشازاده چرا واقعیت را کتمان کردید؟ شما بعد از پایان نیمه اول در داخل تونل در جواب دو نفری که گفتند کجای سر شما زخمی شده است و پانسمان را برداشتند تا ببیند چرا با خوزنی و حتی آسیب به تونل ورزشگاه باعث یک جنجال دیگر شدید؟ این حرکات از شما بعید بود و برای رفتار غیرحرفه ای شما متاسفم..

آقای پاشازاده ناظر بازی شاهد این بودند که شما هیچ زخمی روی سر نداشتید و متاسفانه با بزرگنمایی و فیلم بازی کردن باعث جنجال در بازی شدید، یک بار دیگر می گویم که پرتاب گلوله ی برفی را از طرف هوادار نماها محکوم می کنم اما انتظار از مهدی پاشازاده خیلی بیشتر از اینها بود و از شما توقع بیشتری داشتیم.

از کادرفنی دلسوزمان و بازیکنان غیرتمندمان در حالیکه یک دهم باشگاه شهرداری هم دریافتی نداشته اند اما با غیرت مثال زدنی توانستند در برابر تیم خوب و ثروتمند شهرداری ماهشهر و جنجال های این تیم  با بازی بسیار خوب به نمایش بگذارند تشکر و قدردانی می کنم.

در پایان از نیروی های زحمت کش انتظامی که با درایت و مدیریت فوق العاده باعث شدند این بازی با امنیت کامل به پایان برسد بی نهایت سپاسگزارم، به جرات می توانم اعلام کنم با مدیریت بی نظیر نیروی انتظامی بوکان ورزشگاه بوکان امن ترین استادیوم برای برگزاری مسابقه می باشد اما متاسفانه عده ای برای کسب امتیاز هم لکه ی سیاهی در فوتبال ایجاد می کنند هم با فرافکنی ها زحمات خیلی از عزیزان مانند نیروهای زحمتکش انتظامی  را زیر سوال می برند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7x9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده:لیدر سردار بوکان بالای سر من ایستاد و یقه من را گرفت؛ این کارها هماهنگ شده است؟