تاریخ انتشار: 1398/11/10 16:37
4باری و کسب 9 امتیاز؛
کد خبر: 72756

روزنه های امید خوشه طلایی ساوه با حضور محمود فکری

خوشه طلایی ساوه در نیم فصل دوم از 4 بازی متوالی توانست 9 امتیاز کسب کند تا امیدوار به ادامه لیگ و در نهایت در بین تیم های مدعی صعود قرار بگیرد.
روزنه های امید خوشه طلایی ساوه با حضور محمود فکری

نادر دارستانی؛ خوشه طلایی ساوه که برای اولین بار موفق به حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور شده است، بعد از گذشت بیست و یک هفته در جمع تیم های مدعی صعود به لیگ برتر قرار دارد و این می تواند برای یک تیم تازه راه یافته به لیگ یک، بسیار اهمیت داشته باشد.

 آنها در نیم فصل اول با حضور محسن عاشوری که به همراه این تیم موفق به صعود از لیگ دو به لیگ یک شده بود، از 17 بازی برگزار شده با 7پیروزی، 5تساوی و 5 شکست و کسب 26 امتیاز به کار خود پایان دهند، تیمی که در هفته های اول فوق العاده کار می کرد ولی در برخی از هفته ها نتوانست نتایج مناسبی کسب نماید تا در نهایت در پایان نیم فصل اول همکاری خود را با محسن عاشوری به پایان برساند.

ساوه ای ها خیلی سریع وحیدبیاتلو را که به نظر می رسید از نود ارومیه جدا شده است را بکار گرفتند اما این همکاری دو سه روزی بیشتر طول نکشید و این سرمربی مجبور به بازگشت به تمرینات نود ارومیه گردید تا خوشه طلایی ها به فکر چاره ای اساسی باشند و بر همین اساس آنها با محمودفکری سرمربی جدا شده از آلومینیوم اراک به توافق رسیدند، انتخابی که به نظر می رسید در این برهه از زمان بسیار حساب شده بوده است.

فکری با حضورش در جمع ساوه ای ها، موجب انگیزه های لازم و به عبارتی بارقه های امید را در دل آنها زنده کرد تا بار دیگر این احساس را داشته باشند که می توانند امتیازات عقب افتاده را جبران و خود را به جمع تیم های صدرنشین برسانند.

 خوشه طلایی به همراه محمودفکری در اولین بازی در نیم فصل دوم، به مصاف نیروی زمینی رفت و موفق شد در یک بازی تماشایی شاگردان امید روانخواه را با نتیجه سنگین 3بر0 شکست دهد تا خودباوری را بار دیگر در بین بازیکنان زنده نموده و هواداران پرشور این تیم را امیدوار به ادامه لیگ نماید.

 شاگردان محمودفکری در هفته نوزدهم به مصاف قشقایی شیراز رفتند و توانستند این بازی را هم با نتیجه 2بر0 برنده از زمین خارج شوند و دومین پیروزی و کسب 6 امتیاز از بازی ها، آنها را تا حدودی به صدر جدول نزدیک کرد.

 خوشه طلایی ها در هفته بیستم به مصاف علم و ادب تبریز رفتند و در این بازی هم با پیروزی 2بر1 زمین را ترک نمودند تا سومین برد متوالی خود را جشن بگیرند و با 35 امتیاز در یکقدمی تیم های صدرنشین قرار بگیرند.

 محمودفکری و شاگردانش در هفته بیست و یکم حساس ترین بازی خود در طی این چهار بازی را انجام دادند. آنها به مصاف آلومینیوم اراک رفتند، تیمی که در نیم فصل اول فکری بر روی نیمکت این تیم نشسته بود و با توجه به اختلافات موجود با کادر مدیریتی باشگاه از آن جدا شده بود و از طرفی دربی استان مرکزی محسوب می شد و این می توانست حساسیت این بازی را چند برابر نماید.

 این دیدار که از حواشی بسیاری نیز برخوردار بود، در نهایت با پیروزی شاگردان رسول خطیبی به پایان رسید تا نوار پیروزی های فکری پاره شده و سه امتیاز حساس را از دست بدهد و علی رغم این شکست آنها در پایان هفته بیست و یکم با 35 امتیاز در جایگاه ارزشمند چهارم قرار گرفتند.

 بدون تردید حضور محمودفکری بر روی نیمکت خوشه طلایی، توانست انگیزه های بسیاری در نزد بازیکنان و شور و اشتیاق فراوانی بر روی سکوها به وجود بیاورد تا روزنه های امید برای صعود به لیگ برتر در اولین فصل حضور آنها در لیگ دسته یک را دوباره زنده نماید.

جان کلام این که خوشه طلایی ساوه نشان داده که یک تیم مدعی است و کسب هر نتیجه ای در این فصل هیچ چیز از شایستگی آنها کم نخواهد کرد و آنها در هفته های بیست و دوم و بیست و سوم در دو بازی متوالی باید به مصاف تیم های ملوان بندر انزلی و رایکا بایل بروند، تیم هایی که در انتهای جدول و برای بقاء در لیگ مبارزه میکنند و این هم می تواند یک نکته مثبت برای خوشه طلایی ها باشد که در صورت پیروزی و کسب 6 امتیاز، شرایط آنها بسیار عالی خواهد شد و از سویی دیگر با تیم هایی بازی دارد که آنها هیچ چیز برای از دست دادن ندارند و با تمام وجود به میدان خواهند آمد و باید دید و به انتظار نشست که آیا خوشه طلایی به همراه فکری می تواند به آرزوی خود برسد یا این که این اتفاق نخواهد افتاد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e78wv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فکری: پیروزی مهمی کسب کردیم/ تیم حریف از لحاظ روانی روی داور فشار وارد کرد

اختصاصی/ ستاره خوشه طلایی؛ برگ برنده عاشوری در لیگ یک
وحیدعزیزی بهترین بازیکن دیدار خوشه طلایی ساوه و آرمان گهر سیرجان