تاریخ انتشار: 1398/11/12 22:41
استقلال خوزستان- آلومینیوم اراک؛
کد خبر: 72528

خطیبی در اندیشه تداوم موفقیت ها/ بختیاری زاده تلاش برای حضور در میانه جدول

تیم های استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا یکشنبه سیزدهم بهمن ماه در اهواز برگزار می شود.
خطیبی در اندیشه تداوم موفقیت ها/ بختیاری زاده تلاش برای حضور در میانه جدول

علی جلیلیان؛ در یکی از دیدارهای هفته بیست ودوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم های استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک فردا یکشنبه سیزدهم بهمن ماه در اهواز به مصاف هم می روند.

این دیدار از آن جایی دارای اهمیت می باشد که هر دو تیم  به دلیل شرایط خاصی که در جدول  دارند تحت هیچ شرایطی به کمتر از پیروزی رضایت نخواهند داد و همین امر می تواند جذابیت های این مسابقه را دو چندان نماید.

 آبی پوشان خوزستان تا قبل از این بازی با انجام 21 بازی و کسب 23 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند و با توجه به نزدیک بودن امتیازات تیم های قعرنشین، این موضوع برای آنها بسیار دارای اهمیت می باشد چرا که شکست و یا حتی تساوی در دیدار با آلومینیوم اراک، برای آنها ممکن است بسیار سنگین تمام شود و در صورتی که دیگر رقبا در انتهای جدول پیروز میدان شوند، می تواند حتی آنها را دو پله در جدول تنزل داده و در رده پانزدهم در یکقدمی قعرجدول قراردهد.

 شاگردان سهراب بختیاری زاده هفته گذشته توانستند با نتیجه 2 بر0 در یک بازی حساس رقیب جدولی خود سپیدرود رشت را شکست دهند تا یکی از بازی های مهم این فصل را که می تواند سرنوشت حضور یا سقوط آنها را رقم بزند را پیروز از میدان خارج شوند تا با انگیزه های بیشتری مسابقات را ادامه داده و در این هفته به مصاف رسول خطیبی و شاگردانش بروند.

 آبی پوشان خوزستان چنان چه در این بازی پیروز میدان باشند، جمع امتیازات خود را به عدد26 رسانده و اگر اتفاقات جدولی به نفع آنها رقم بخورد حتی می توانند تا رده دهمی خود را در بالا بکشند و تا حدود زیادی خود را از منطقه خطر دور کرده و به میانه های جدول برسانند تا متوجه باشیم که این بازی برای آنها چقدر می تواند حساس باشد.

 اما در آن سوی میدان آلومینیوم اراک حضور دارد، تیمی که با آمدن رسول خطیبی و نشستن بر روی نیمکت این تیم توانسته از چهار بازی گذشته خود در برابر تیم های صدرنشین جدول، به دو پیروزی و دو تساوی دست یابد تا نشان دهد در نیم فصل دوم روی این تیم باید حساب ویژه ای باز کرد.

 آلومینیوم از 21 بازی گذشته خود دارای 34 امتیاز بوده ودر رده هفتم جدول قرار دارد و چنان چه بتواند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و اگر اتفاقات جدولی بر وفق مراد آنها باشد حتی امکان این که با 37 امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرد وجود دارد و این اوج حساسیت جدولی را برای این تیم و دیگر رقبا مشخص می کند.

خطیبی و شاگردانش در هفته گذشته توانستند در یک بازی حساس دربی استان مرکزی را در مصاف با خوشه طلایی ساوه که بر روی نیمکت خود محمود فکری را دارد با پیروزی پشت سربگذارند تا امیدهای خود را برای حضور در جمع مدعیان و در نهایت صعود به لیگ برتر فوتبال کشور بیشتر کنند.

در هر حال باید دید و به انتظار نشست که آیا این بازی می تواند برنده ای داشته باشد یا این که نتیجه تساوی و به ضرر هر دو تیم به پایان خواهد رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39nnjw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت فکری به اراک؛ جدالی مهم همراه با حساسیت های خاص/ رسول و محمود بدون شکست به هم رسیدند
آلومینیوم اراک -خوشه طلایی ساوه؛