تاریخ انتشار: 1398/11/13 17:45
کد خبر: 72387

بادران ۴-۰ آرمان گهر سیرجان؛ بغض کاظمی در غدیر شکست/شهبا مرد دیدار های خارج از خانه نیست!

تیم فوتبال بادران تهران موفق شد در پیداری پر گل از سد تیم آرمان گهر سیرجان عبور کند.
بادران ۴-۰ آرمان گهر سیرجان؛ بغض کاظمی در غدیر شکست/شهبا مرد دیدار های خارج از خانه نیست!

تیم فوتبال بادران تهران در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور توانست در یک بازی پر گل با نتسجه 4بر0 از سد آرمان گهر سیرجان عبور کند تا یک گام دیگر خود را به جمع تیم های مدعی صعود نزدیک تر نماید.

فرهاد کاظمی سرمربی بادران به خوبی به این امر آگاه بود که این بازی تا چه اندازه می تواند رد سرنوشت این تیم و قرار گرفتن در جمع تیم های مدعی ارزشمتد باشد و بر همین اساس تفکرات خود را بر پایه تهاجمی بنا نهاد تا بتواند پیروز میدان سخت باشد چرا که از دست رفتن امتیاز در این بازی مصادف با پایان رویاهایی این سرمربی و شاگردانش در ادامه لیگ باشد.

بادران که هفته قبل در برابر علم و ادب تبریز بازی را انجام ندادچرا که زمین مسابقه آماده نبود و به احتمال فراوان سه امتیاز از این دیدار نیز اندوخته خواهد کرد، با این پیروزی جمع امتیازات خود را به 35 رساند (با احتسای سه امتیاز علم و ادب) و خود را به جمع تیم های مدعی رساند تا سایه این تیم در ادامه لیگ نیز بر روی دیگر تیم های مدعی سنگین تر شود.

آرمان گهر سیرجان نیز با این شکست هم چنان در امتیاز 24 باقی ماند تا قاسم شهبا نشان دهد در دیارهای خارج از خانه ضعف های بسیاری دارد و این می تواند پاشنه آشیل این تیم در این رقابت ها باشد و ادامه این روند و لغزش در بازی های خانگی شاید آنها را به جمع تیم های قعر نشین نیز نزدیک نماید.

ادامه دارد...


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o77nq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاظمی- شهبا؛ جدال دیدنی از حضور در جمع مدعیان تا فرار از منطقه خطر
بادران- آرمان گهر؛