تاریخ انتشار: 1398/11/13 18:26
کد خبر: 72378

اسماعیل زارع: چمن ورزشگاه حافظیه اجازه کار تاکتیکی نمی داد

اسماعیل زارع مربی فجر شهید سپاسی در غیاب داود مهابادی در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل قشقایی شیراز در جمع خبرنگاران گفت:ابتدا درگذشت نابهنگام آرین خرمزی فرزند اقای محمود خرمزی پیشکسوت باشگاه فجر شهید سپاسی و فوتبال فارس را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم.
اسماعیل زارع: چمن ورزشگاه حافظیه اجازه کار تاکتیکی نمی داد

وی در خصوص بازی افزود:به دلیل نامساعد بودن شرایط چمن ورزشگاه حافظیه امکان کار تاکتیکی وجود نداشت و اصلا زمین شرایط مناسبی نداشت بهمین خاطر ما سعی کردیم در ابتدا بازی را کنترل کنیم و در ادامه موقعیت هایی در هر دو نیمه بدست اوردیم که باز هم بخاطر شرایط زمین و عدم تمرکز کامل نتوانستیم به گل دست یابیم.

زارع در رابطه با داوری گفت:در مجموع داوری روز خوبی نداشت و با نشان دادن کارتهای زرد از لحاظ روحی بازیکنان ما را تحت فشار قرار داد و در چندین صحنه از جمله افساید اعلام کردن حرکت کریم زاده کاملا اشتباه کرد و همچنین اخراج من نیز در شرایطی صورت گرفت که من بیرون از زمین توپ را کنترل کردم و حتی طبق قانون جدید داوری نیز این حرکت اخراج نداشت چرا که بیرون از زمین و در محوطه ی فنی اتفاق افتاد.

ایشان در انتها از هواداران و اصحاب رسانه تشکر و قدردانی نمود.

شایان به ذکر است داود مهابادی سرمربی فجر شهید سپاسی به دلیل محرومیت در بازی مقابل ملوان بندر انزلی در این بازی و کنفرانس خبری بعد از بازی حضور نداشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmmk8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنچه میبایست خانواده ها راجع به مدارس فوتبال بدانند چیست؟