تاریخ انتشار: 1398/11/19 01:12
سرخ پوشان پاکدشت- بادران تهران؛
کد خبر: 71723

عنایتی- کاظمی؛ جدالی تاثیرگذار برای حفظ اعتبار و صعود به لیگ برتر

دیدار تیم های سرخ پوشان پاکدشت و بادران تهران فردا ساعت 14 از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول در ورزشگاه شهدای اسلام شهر برگزار می شود.
عنایتی- کاظمی؛ جدالی تاثیرگذار برای حفظ اعتبار و صعود به لیگ برتر

دیدار تیم های سرخ پوشان پاکدشت و بادران تهران در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا شنبه ساعت 14 به میزبانی شاگردان رضا عنایتی در ورزشگاه اسلام شهر به  برگزار می شود.

شاگردان فرهادکاظمی در حالی پای به این رقابت می گذارند که در چهار هفته گذشته روند صعودی خود را طی کرده و آرام آرام خود را به جمع صدرنشینان این فصل از رقابت های لیگ دسته اول اضافه میکنند.

 بادرانی ها در چهار هفته گذشته (با احتساب پیروزی برابر علم و ادب تبریز که برگزار نشد) دارای 3 پیروزی و یک تساوی شده و توانسته اند 10 امتیاز به اندوخته های خود اضافه نموده و جمع امتیازات خود را به 32 رسانده و در رده هشتم جدول قرار بگیرند البته اگر بازی با علم و ادب تبریز نیز محاسبه شود، امتیازات آنها به 35 رسیده و شرایط بسیار بهتری خواهند داشت.

 اما در آن سوی میدان سرخپوشان پاکدشت از چهار بازی گذشته خود دارای سه تساوی و یک پیروزی شده اند و اگر چه نباخته اند ولی تساوی های فراوانی که در این فصل کسب کرده اند آنها را از جمع تیم های مدعی دور نموده و با 26 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند.

بدون تردید این بازی برای کاظمی و شاگردانش بسیار بیشتر از پاکدشتی ها دارای اهمیت می باشد چرا که پیروزی احتمالی آنها، می تواند بادرانی ها را یک گام دیگر به صدر جدول و تیم های مدعی نزدیک تر نماید و لغزش تیم های صدرنشین در هفته های آتی بهترین فرصت خواهد بود تا آنها بتوانند امیدوار به صعود باشند اگرچه راه سختی در پیش رو دارند و به سادگی این امر میسر نخواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxo8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادران تهران-ملوان بندرانزلی؛جنگ بر سر ۳ امتیاز حیاتی