تاریخ انتشار: 1398/11/19 01:19
آلومینیوم اراک- سپیدرود رشت؛
کد خبر: 71722

روز سخت شاگردان دست نشان در اراک/ خطیبی هم چنان بدون شکست

تیم های آلومینیوم اراک و سپیدرود رشت در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا راس ساعت 14 در ورزشگاه امام خمینی اراک به میدان می روند.
روز سخت شاگردان دست نشان در اراک/ خطیبی هم چنان بدون شکست

تیم های آلومینیوم اراک و سپیدرود رشت در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا راس ساعت 14 در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک به میدان می روند.

آلومینیوم اراک در حالی فردا به مصاف سپیدرود رشت می رود که بعد از حضور رسول خطیبی بر روی نیمکت این تیم در نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته اول، از 5 بازی گذشته که با تیم های صدرنشین و مدعی صعود به لیگ برتر داشته است، سه پیروزی و دو تساوی کسب نموده و با 11 امتیاز بهترین نتایج را به دست آورده و توانسته آلومینیوم را به جمع تیم های مدعی اضافه نماید.

 بدون تردید دیدار با سپیدرود رشت که برای سقوط نکردن جدال خواهد داشت، بسیار سخت بوده و نباید شاگردان خطیبی گول نتایج گذشته و جایگاه جدولی دو تیم را بخوردند چرا که شاگردان نادر دست نشان حریف دست و پا بسته ای نبوده و می توانند هر نتیجه ای را رقم بزنند.

آلومینیوم در حال حاضر با کسب 37 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و پیروزی در این بازی و رسیدن به عدد 40 و در صورت مقداری شانس آنها را به جایگاه دوم جدول می رساند و این یعنی این که این بازی تا چه اندازه می تواند برای آنها دارای اهمیت باشد و تحت هیچ شرایطی دوست ندارند  که امتیاز خود را با سپیدرود تقسیم نمایند.

در آن سوی میدان نیز دست نشان و شاگردانش در شرایط بسیار بدی  بسر می برند و با 22 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند، البته ناگفته پیداست که آنها در 5 بازی گذشته صاحب دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست شده اند و قدری به وضعیت نابسامان خود سر وسامان داده اند، ولی هنوز در نزدیکی های خط قرمز قرار دارند و با کوچکترین لغزشی ممکن است به قعر جدول سقوط کنند که برای این تیم ریشه دار و هواداران پرشورش خوشایند نخواهد بود.

 بدون تردید در این بازی دست نشان برای کسب تساوی به میدان می رود و گرفتن حداقل امتیاز هم برای آنها با توجه به این که در خانه حریف بازی می کنند، می تواند یک نتیجه مناسب باشد ولی آیا خطیبی و شاگردانش این اجازه را به آنها خواهند داد یا این که نتیجه طور دیگری رقم خواهد خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzx7m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظرمحمدی: غیبت سه ستاره سپیدرود تاثیرگذار در نتیجه بود
سپیدرود رشت0-0 آلومینیوم اراک

سپیدرود رشت- آلومینیوم اراک؛ جدال پرشورها در ورزشگاه سردار جنگل
همراه با تحلیل نادر دارستانی سردبیر فرتاک ورزشی