تاریخ انتشار: 1398/11/19 17:35
کد خبر: 71654

آلومینیوم اراک ۰-۰سپبدرورد؛فرصت سوزی خطیبی در روز توقف مدعیان

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خانه مقابل سپیدرود رشت متوقف شد.
آلومینیوم اراک ۰-۰سپبدرورد؛فرصت سوزی خطیبی در روز توقف مدعیان

هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی دقایقی قبل به پایان رسید که تیم های آلومینیوم اراک و سپیدرود رشت به مصاف هم رفتند و در روزی که شاگردان رسول خطیبی می توانستند فاصله خود را با صدر کم تر کرده و تیم قعر نشین سپیدرود را با شکست مواجه نمایند، تن به یک تساوی دادند تا دو امیتاز حساس از دست این تیم بیرون برود.

آلومینیوم با این تساوی جمع امتیازات خود را به 38 رساند و در مکان ششم جدول قرار گرفت البته ناگفته پیداست به دلیل نزدکی امتیازات تیم های صدرنشین به غیر از مس رفسنجان که تا حدودی صف خود را تیم های مدعی با 46 امتیاز جدا کرده است، مابقی تیم های در امتیازات نزدیکی قرار دارند و آلومینیوم اراک نیز یکی از تیم های مدعی این فصل خواهد بود و تحت هیچ شرایطی نباید آن را دست کم گرفت.

نکته مثبت در تیم آلومینیوم اراک در نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته اول، شکست نخوردن این تیم در 6 بازی گذشته است و آنها توانسته اند با کسب 3پیروزی و 3تساوی و 12 امتیاز با میانگین دو امتیاز از هر بازی، نتایج مثبتی بگیرند و این می تواند یک نکته مثبت برای این تیم باشد.

اما در آن سوی میدان نادر دست نشان و شاگردانش هم چنان فانوس به دست دنبال جمع آوری امتیازاتی هستند تا شاید در نهایت بتوانند خود  را در جمع تیم های ماندگار در لیگ یک قرار دهند. آنها در پایان هفته بیست و سوم با کسب 23 امتیاز در رده پانزدهم جدول و بالاتر از تیم های ملوان، رایکا و علم و ادب قرار دارند و ازگ تبریزی ها را یکی از تیم های سقوط کرده این فصل بنامیم، چند تیم دیگر جدال سختی برای بقا خواهند داشت که سپیدرود یکی از آنها می باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmxqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روز سخت شاگردان دست نشان در اراک/ خطیبی هم چنان بدون شکست
آلومینیوم اراک- سپیدرود رشت؛