تاریخ انتشار: 1398/11/21 13:56
کد خبر: 71447

درخواست باشگاه مس برای تغییر زمان بازی های پیش رو خود

باشگاه مس کرمان درخواست خود را برای تغییر زمان بازی های پیش رو خود که به شکلی بسیار فشرده برنامه ریزی شده است را به سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد.
درخواست باشگاه مس برای تغییر زمان بازی های پیش رو خود

و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال مس کرمان که بازی قبل خود را روز شنبه در انزلی برابر ملوان انجام داد، روز جمعه این هفته نیز در ساوه و در یک بازی خارج از خانه به مصاف خوشه طلایی می رود.

اما طبق برنامه ریزی سازمان لیگ برای تیم مس، بازی های فشرده و خارج از خانه مس با بازی برابر تراکتورسازی در تبریز در چارچوب بازی های جام حذفی ادامه خواهد داشت و تیم مس 5 روز بعد از بازی در ساوه باید در تبریز به مصاف تراکتور برود.

این در حالی است که تیم مس تنها چهار روز بعد از بازی با تراکتور یعنی روز چهارم اسفند ماه باید در کرمان به مصاف گل ریحان البرز برود که این برنامه ریزی به شدت فشرده و سخت برای مس کرمان سبب شده است که باشگاه مس کرمان رسما درخواست خود را برای تغییر در این برنامه ریزی اعلام کند.

البته سازمان لیگ که یک بار زمان بازی تیم های مس و تراکتور در جام حذفی را با دلایل نامشخص در تعطیلات نیم فصل لیگ تغییر داد و موجب بهم خوردن برنامه ریزی های تیم فوتبال مس برای این بازی شد، بهتر بود پیش از اعلام این برنامه برای قرار دادن بازی دو تیم در روز 30 بهمن ماه، زمان بازی های فشرده و بیرون از خانه متوالی تیم مس کرمان را در نظر می گرفت.

با این حال مکاتبات باشگاه مس برای تغییر برنامه ریزی بازی های پیش رو با سازمان لیگ ادامه دارد و این احتمال وجود دارد که زمان بازی با گل ریحان با تغییراتی روبرو شود.

تیم فوتبال مس کرمان که روز پنجشنبه راهی ساوه خواهد شد، پس از بازگشت از انزلی در تهران تمرینات خود را برای این بازی ادامه داد و در زمین کارگران برای بازی های پیش رو آماده خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxoqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شهرداری فومن برای اولین بار در جام حذفی