تاریخ انتشار: 1398/11/21 16:57
کد خبر: 71427

قربانی: در بابلسر با قمه تهدید به مرگ شدم / برای صعود تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با خبرنگار فرتاک ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.
قربانی: در بابلسر با قمه تهدید به مرگ شدم / برای صعود تلاش می‌کنیم

 علی قربانی سرمربی تیم پاس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت : در نیم فصل نخست تعدادی بازیکن به دلایل مختلف از دست دادیم که باتوجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم که این موضوع ما را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود : مشکلات مالی هم در باشگاه پاس وجود دارد، تمام مسئولین برای رفع این مشکل تلاش میکنند ولی منابع مالی در زمان مقرر تامین نمی‌شود که اثر گذاری خود را از دست می‌دهد.

قربانی در ادامه گفت : در بازی روز گذشته برابر تیم فوتبال شهدای بابلسر عملکرد خوبی داشتیم و اگر مسائل بیرون زمین نبود قطعا پیروز میدان بودیم، در دقایق پایانی هواداران بابلسری که کمتر از ده نفر بودند شروع به تهدید ما کردند، از دقیقه ۸۵ بازی یکی از این هواداران این تیم با قمه بنده را تهدید کرد و گفت اگر نتیجه تغییر نکند ما را زنده نمی‌گذارد، همین موضوع تمرکز تیم ما را برهم زد و در دقیقه ۹۰ گل تساوی را دریافت کردیم.

این اتفاقات در چنین سطحی واقعا تاسف آور است، برای کسانی که پشت پرده این اتفاقات بودند واقعا متاسفم، امیدوارم فدراسیون فوتبال به این موضوع ورود پیدا کند و برخورد سختی با این اتفاق داشته باشد تا اتفاقات تلخ‌تری رقم نخورد.

سرمربی پاس همدان در ادامه افزود : شرایط جدول به گونه‌ای است که تمام تیم ها شانس صعود دارند و چیزی قابل پیش‌بینی نیست، مجموعه باشگاه پاس با قدرت تمام به فکر صعود به لیگ دسته اول است که امیدوارم با همدلی و حمایت هواداران به لیگ یک صعود کنیم.

علی قربانی در پایان گفت : تمام بازی ها برای ما حکم فینال را دارد، دیدار هفته آینده برابر شهرداری ماهشهر یکی از سخت‌ترین بازی های ما خواهد بود، تمرینات تیم را با هدف برتری در این دیدار آغاز کرده‌ایم، انشاالله با حمایت هواداران سه امتیاز بازی راکسب کنیم.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48j6el

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 خلیل‌زاده: بازی در زمین بی‌طرف، یعنی تن دادن به ذلت

حمید کرمی: مدیرعامل قشقایی کمتر دروغ بگوید
اختصاصی| جوابیه سرمربی زاگرس یاسوج به اظهارات مدیرعامل قشقایی؛