تاریخ انتشار: 1398/11/21 23:08
کد خبر: 71374

جعفری:از ابتدای بازی کادرفنی و هواداران بوشهری به داور مسابقه فشار وارد کردند / به دنبال پیروزی در دیدار هفته آینده هستیم

سرمربی نفت امیدیه با خبرنگار فرتاک ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.
جعفری:از ابتدای بازی کادرفنی و هواداران بوشهری به داور مسابقه فشار وارد کردند / به دنبال پیروزی در دیدار هفته آینده هستیم

جهانبخش جعفری سرمربی تیم فوتبال نفت امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت : تیم نفت امیدیه ابتدای فصل با نظم خاصی یارگیری نکرده است و این موضوع تاثیر زیادی در روند نتیجه گیری نفت امیدیه دارد.

وی افزود : به همراه تمام مجموعه باشگاه نفت و بازیکنان با تلاش های فراوان خود به‌دنبال جبران  نتایج گذشته هستیم تا تیم نفت امیدیه را به رده های بالایی جدول برسانیم.

جهانبخش جعفری با بیان این نکته که شرایط برگزاری بازی در بوشهر بسیار ضعیف بود گفت:متاسفانه در بوشهر اتفاقات عجیبی رقم خورد که اگر مسئولین برگزاری لیگ دو به این موضوع ورود پیدا نکنند، در آینده شاهد اتفاقات بدتری در دیدار های ایرانجوان بوشهر خواهیم بود. از همان ابتدای بازی کادرفنی و هواداران بوشهری به داور مسابقه فشار وارد می‌کردند که همین موضوع داور را وادار کرد که توپی که گل نشده بود را گل اعلام کند.

کادرفنی ایرانجوان و تعدادی از هواداران این تیم پس از سوت های داور وارد زمین مسابقه می‌شدند و جو بازی را برهم می‌زدند و با این کارهای ناشایست توانستند سه امتیاز بازی را کسب کنند.

سرمربی نفت امیدیه در خصوص بازی هفته آینده این تیم برابر شهدای رزکان البرز گفت:با هزینه شخصی فردی را برای آنالیز شهدای رزکان فرستادم که اطلاعاتی را از این تیم به ما داده است، امیدوارم با حمایت هواداران نفت و تلاش تمام عوامل باشگاه بتوانیم در دیدار هفته آینده با سه امتیاز زمین بازی را ترک کنیم تا با صعود چند پله‌ای در جدول مواجه شویم.

جعفری در پایان افزود:از تمام مسئولین باشگاه و هواداران نفت امیدیه تشکر می‌کنم و امیدوارم با حمایت آن ها در پایان فصل جایگاه مناسبی در جدول کسب کنیم.

 

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27z7ye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی نفت امیدیه انتخاب شد/جعفری مرد روزهای سخت!