تاریخ انتشار: 1398/11/29 17:33
کد خبر: 70443

شوکتی : مسئولین به فکر دلخوشی مردم باشند / بدون پیروز قربانی تیم نابود می‌شود

رئیس هیات فوتبال بوکان درباره شرایط تیم فوتبال سردار بوکان با خبرنگار فرتاک ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.
شوکتی : مسئولین به فکر دلخوشی مردم باشند / بدون پیروز قربانی تیم نابود می‌شود

سعید شوکتی رئیس هیات فوتبال بوکان در گفت‌وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت : ابتدای فصل سردار برای صعود به لیگ آزادگان بسته شد و شرایط تیم تا پایان نیم فصل اول به گونه ای بود که این تیم در رده دوم جدول جای گرفته بود، اما از هفته یازدهم به بعد آقای بازگلی از تیم حمایت نکردند و دلیلشان عدم حمایت مسئولین شهری بوده است.

وی در ادامه افزود : در تعطیلات نیم فصل نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم و چند بازیکن نیز از دست دادیم، بازیکنان به خاطر پیروز قربانی حاضر به ادامه همکاری شدند و با جان دل در حال تلاش برای موفقیت تیم هستند، در لیگ دسته دوم مربی با دانش تر از پیروز قربانی وجود ندارد و ایشان با اختلاف بهترین مربی این لیگ هستند.

رئیس هیات فوتبال بوکان گفت : اگر پیروز قربانی نبود تیم تا به حال از هم پاشیده شده بود، تا به امروز ۱۴ درصد واریزی داشتیم که این موضوع تمرکز تیم را از بین برده است و دلیل اصلی نتایج ضعیف مشکلات مالی است، از ابتدای فصل آقای بازگلی تلاش کردند ولی الان به هر دلیلی حاضر به ادامه دادن نیستند، مسئولین فکر کنند از همان روز اول آقای بازگلی نبوده است، به میدان بیایند و برای دلخوشی مردم بوکان کاری بکنند.

شوکتی افزود : شرایط جدول به گونه ای است که اگر به تیم پول تزریق شود قطعا در انتهای فصل جزو سه تیم بالای جدول خواهیم بود و اگر به تیم پول تزریق نشود کار سردار برای ماندن در لیگ سخت خواهد شد، امیدوارم مسئولین بوکان فکری بکنند.

رئیس هیات فوتبال بوکان در پایان گفت : از هواداران که سرمایه اصلی باشگاه هستند تشکر میکنم و از فرماندار محترم بوکان تقاضا می‌کنم که برای نجات سردار کاری بکنند، اگر تیم سردار حمایت شود با حضور پیروز قربانی قطعا آینده روشنی خواهد داشت.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdqjz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 جلسه‌ سرخپوشان با مدیرعامل تراکتورسازی به خاطر مشکلات مالی

انگار البرز در لیگ یک تیم ندارد
گلایه‌های محمد نصرتی از وضعیت گل ریحان: