تاریخ انتشار: 1398/12/04 18:16
کد خبر: 69912

رایکا بابل۳-۲سپیدرود رشت؛ زنگ خطر سقوط برای سپیدرود دست نشان به صدا در آمد!

تیم فوتبال رایکا در خانه موفق شد از سد سپیدرود عبور کند.
رایکا بابل۳-۲سپیدرود رشت؛ زنگ خطر سقوط برای سپیدرود دست نشان به صدا در آمد!

هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور شاهد یک برای بسیار حساس در انتهای جدول بود، جایی که تیم های شمالی رایکا بابل و سپیدرود رشت به مصاف هم رفتند تا امیدوارهای خود را برای بقا در لیگ یک هم چنان زنده نگه دارند.

رایکا بابل در حالی گام به این بازی گذاشته بود که رحمان رضاییی را جایگزین علی نظر محمدی کرده بود، نظرمحمدی که توانسته بود نتایج نسبتا مناسبی با این تیم کسب کند بنا بر دلایلی از این تیم جدا شده بود تا رحمان بخت خود را برای باقی ماندن این تیم در لیگ یک بیازماید که در اولین بازی نیز توانست سربلند باشد و یکی از حریفان مستقیم خود را با نتیجه 3بر2 شکست دهد وبه سه امتیاز شیرین دست یابد.

رایکابابل با این پیروزی جمع امتیازت خود را به عدد 23 رساند تا در رده شانزدهم جدول و بالاتر از تیم های سپیدرود رشت و علم ادب تبریز قرار بگیرد، جایگاهی متزلزل اما در هر حال امیدوار کننده برای ادامه رقابت ها که باید دید و به انتظار نشست که آنهذ چه نتایجی را کسب خواهند کرد.

اما در آن سوی میدان نادر دست نشان و شاگردانش شکست بدی را متحمل شدندتا در جایگاه هفدهم جدول و روی خط قرمز قرار بگیرند، آنها در حال حاضر با یک بزای کم تر نسبت به دیگر تیم دارای 23 امیتاز می باشند و به دلیل تفاضل گل کم تر پاینن تر از رایکا قرار دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lo5j7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فجر سپاسی۱-۱رایکا بابل؛تساوی رایکا با تاکتیک نظر محمدی/مهابادی بازنده‌ مطلق نیم فصل دوم!