تاریخ انتشار: 1398/12/08 14:55
کد خبر: 69418

گل ریحان البرز- خوشه طلایی ساوه؛جدال برای ماندن و جدایی یک تیم از جمع مدعیان

دیدار تیم های گل ریحان البرز و خوشه طلایی ساوه در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ دسته اول فردا جمعه برگزار می شود.
گل ریحان البرز- خوشه طلایی ساوه؛جدال برای ماندن و جدایی یک تیم از جمع مدعیان

در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم های گل ریحان البرز و خوشه طلایی ساوه فردا جمعه راست ساعت 14/30 دقیقه در ورزشگاه شهید چمران ساوه به مصاف هم می روند.

این بازی در حالی برگزار خواهد شد که هر دو تیم علی رغم این که در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر حضور دارند، اما از شرایط مناسبی برخوردار نیستند، چرا که در چند هفته گذشته آبستن حوادث مختلفی بودند که مهم ترین آن جدایی مربیان هر دو تیم می باشد.

محمد نصرتی با آمدن مالک جدید از تیم کنار گذاشته شد و جای خود را به ابراهیم طالبی داد این مربی هم هنوز نیامده باقشقایی به توافق رسیده تا به آن تیم برود و از سوی دیگر محمود فکری با پیشنهاد نساجی، خوشه طلایی را رها کرد تا این تیم هنوز بر روی نیمکت خود مربی نداشته باشد تا متوجه شویم شرایط هر دو تیم علی رغم مدعی بودن، خیلی هم نرمال نیست.
 خوشه طلایی ساوه تا پایان هفته بیست و پنجم دارای 42 امتیاز و در رده پنجم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی در این بازی و اگر اتفاقات جدولی بر وفق مراد آنها باشد، حتی می تواند تا رده دوم جدول بالا بیایید تا متوجه شویم آنها در چه شرایط خاصی قرار دارند و این بازی برای آنها چه اندازه می تواند دارای اهمیت باشد.

 در آن سوی میدان نیز گل ریحان البرز که در نیم فصل اول تیم بدون شکست و صدرنشین رقابت ها بود، با آغاز نیم فصل دوم دگرگون شد و از 8 بازی خود یک پیروزی، سه شکست و چهار تساوی و تنها 7 امتیاز کسب کرده اند، آماری فاجعه آمیز برای تیمی که یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر می باشد.

 گل ریحان البرز در 7 بازی گذشته خود رنگ پیروزی را به چشم ندیده و تنها توانسته 3 گل بزند و در برابر آن 7 گل دریافت کرده است در حالی که خوشه طلایی ساوه در نیم فصل دوم نتایج بسیار خوبی را کسب کرده و دارای 5 پیروزی، یک تساوی و دو شکست بوده است و این می تواندعلی رغم نبود سرمربی و جدایی محمود فکری، نقطه اتکاء و امیدواری آنها در این بازی باشد .

بدون تردید بازنده این بازی به ویژه اگر گل ریحان البرز باشد، از جمع مدعیان جدا شده و شاید به جرات بتوان گفت که دیگر امیدی برای حضور در جمع مدعیان خواهد داشت مگر این که ابر و باد و مه و خورشید وفلک دست به دست هم بدهند تا آنها دوباره خود را در جمع مدعیان ببینند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ro7dw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سخنی با مالک جدید گل ریحان البرز؛ راه دور، مسیر ناهموار ولی امکانپذیر!
یادداشت سردبیر؛