تاریخ انتشار: 1398/12/09 18:29
نود ارومیه ۰-۰ سرخ‌پوشان پاکدشت؛
کد خبر: 69245

زور جوان ها به هم نرسید/عنایتی با امتیاز از ارومیه برگشت

تیم های فوتبال نود ارومیه و سرخ‌پوشان پاکدشت به نتیجه تساوی مقابل یکدیگر رضایت دادند.
زور جوان ها به هم نرسید/عنایتی با امتیاز از ارومیه برگشت

 تیم های نود ارومیه و سرخ‌پوشان پاکدشت ظهر امروز در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد که در نهایت این دیدار سرد و بی روح با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار بازیکنان  نود ارومیه چندین موقعیت خوب را روی دروازه‌ی حریف ایجاد کردند اما آرمان شهدادنژاد احازه نداد دروزاه‌ی تیمش باز شود تا تنها نکنه‌ی نیمه نخست درگیری های کادر فنی دو تیم در کنار خط با یکدیگر باشد.

در نیمه دوم آرمان شهداد نژاد درواز‌ه‌بان سرخ‌پوشان پاکدشت با توجه به مصدومیت جای خود را علی محسن زاده داد تا او هم پر نیمه دوم دروازه‌ خود را بسته نگه دارد تا رضا عنایتی با کسب ۱ امتیاز از این دیدار خارج شود.

شاگردان بیاتلو در این هفته اگر یپروز میدان می شدند می توانستند با توجه به شکست و تساوی تیم های صدرنشین، شرایط بسیار خوبی را کسب نمایند که در نهایت این چنین نشد و آنها با کسب 44 امیتاز در رده پنجم ایستادند تا با تیم دوم تنها دو امتیاز اختلاف داشته باشند.

رضا عنایتی و شاگردانش باز هم نباختند تا در نیم فصل دوم هم چنان بدون شکست پیش بروند . آنها دیگر شاید هیچ شانسی برای صعود حتی بر روی کاغذ هم نداشته باشند، اما همین که مردانه به میدان یم آیند و با تیم های صدر نشین و قعرنشین جانانه بازی میکنند، نشاگر روحیه جوانمردی در این تیم می باشد که قابل تقدیر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xl7ll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخپوشان پاکدشت-نود ارومیه؛جدال برترین خط حمله با بهترین خط دفاعی رقابت ها!