تاریخ انتشار: 1398/12/10 09:31
کد خبر: 69207

پنالتی صد در صد صحیح بود؛کسی نمی تواند منکر این امر شود!

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: داور به درستی نقطه پنالتی را نشان داد و تمام کارشناسان داوری می توانند در این خصوص اعلام نظر کنند.
پنالتی صد در صد صحیح بود؛کسی نمی تواند منکر این امر شود!

امیر خلیفه اصل جمعه شب پس از نیمه تمام ماندن دیدار تیمش مقابل ملوان در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: بازی روال طبیعی خود را طی می‌کرد که داور در دقیقه ۷۸ یک پنالتی مسلم به سود تیم ما گرفت که برای کادر فنی ملوان خوشایند نبود.

وی ادامه داد: متاسفانه آقای احمدزاده (سرمربی) و کادر فنی ملوان به یکباره بازیکنان تیمشان را بیرون کشیده و در ادامه زمین را ترک کردند. طبق قانون داور مسابقه نزدیک به ۳۰ دقیقه منتظر آنها بود و وقتی جوابی نگرفت سوت پایان بازی را به صدا درآورد.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه مسئولان باشگاه ملوان باید جوابگوی علت این رفتارشان باشند گفت: پنالتی صد در صد صحیح بود و جای هیچ شک و تردیدی در آن نبود اصلا داور می تواند حتی ۲ یا سه بار به سود یک تیم اعلام پنالتی کند و کسی نمی تواند منکر این امر شود.

وی با اشاره به اینکه این اتفاقات برای فوتبال ما خوشایند نیست  افزود: بازیکنان ملوان برای انجام این بازی کیلومترها راه آمده اند لذا شایسته نبود که این بازی نیمه تمام بماند. در کل ما مطیع قانون هستیم و هر چه کمیته انضباطی بگوید تابع آن هستیم. حتی اگر قانون بگوید بازی باید دوباره برگزار شود ما تابع قانون خواهیم بود.

خلیفه اصل افزود: در چهار هفته اخیر به دلیل زحمات بچه ها نتایج بسیار خوبی گرفتیم. خوشبختانه مجموعه استقلال خوزستان برای رسیدن به پله های بالایی جدول یکدل و هم قسم شدند و این موضوع باعث شد نتایج خوبی کسب کرده و دل مردم خوزستان و هواداران را شاد کنیم.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و ملوان تا دقیقه ۷۸ با تساوی ۲ بر ۲ در حال انجام بود که تیم ملوان به دلیل اعتراض به تصمیم داور حاضر به ادامه بازی نشد و در نهایت این دیدار نیمه تمام باقی ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d6ejm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی استقلال خوزستان:فدراسیون فوتبال باید بازی بدون تماشاگر را زودتر اعلام می‌کرد