تاریخ انتشار: 1398/12/10 16:57
کد خبر: 69160

مجتبی حسینی: انجام بازی برروی این چمن ظلم به فوتبال است

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی تیمش برابر سپاسی، با انتقاد از چمن ورزشگاه دستغیب، انجام بازی برروی چمن این ورزشگاه را به دلیل احتمال بالای مصدومیت بازیکنان و پائین آوردن کیفیت بازی، ظلم به فوتبال دانست.
مجتبی حسینی: انجام بازی برروی این چمن ظلم به فوتبال است

مجتبی حسینی در پایان این بازی که در شیراز با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید گفت: هر دو تیم برای پیروزی در زمین حضور یافته بودند. سه امتیاز برای هر دو تیم و خصوصا برای ما ارزش داشت اما کیفیت پائین چمن مصنوعی ورزشگاه اجازه بازی را به هیچ تیمی نمی دهد. در این زمین برگزاری فوتبال چه معنا داشت و این زمین فقط به درد مدرسه فوتبال می خورد که کارهای ابتدایی فوتبال روی آن تمرین شود نه اینکه مسابقه در این سطح برروی آن برگزار شود.

وی ادامه داد: در این شهر به این زیبایی و استادیوم پارس را که ساختند چرا باید در این زمین بازی کرد و این ظلم به فوتبال است که هم مصدومیت بازیکنان را تهدید می کند و هم اجازه بازی فوتبال زیبا را نمی دهد.

حسینی در پاسخ به ماجرای ویروس کرونا و برگزاری مسابقات نیز گفت: من نمی دانم صلاح است یا خیر. مساله ای است که مسوولان مملکت باید پاسخ بدهند. اما حالا که اصرار به برگزاری بازی دارند باید بدانند فوتبال یک ابزاری می خواهد که زمین یکی از اصول آن است. اما در این زمین چه کاری می شد انجام داد و هیچ کار فنی نمی شد انجام داد. دیدید که موقعیت ها هم روی ضربات ایستگاهی صورت گرفت. من فقط خوشحالم که شاهد مصدومیت در بازیکنان دو تیم در بازی امروز نبودیم و از تلاش بازیکنانم که در این زمین کار سختی داشتند متشکرم.

حسینی در پایان با تمجید از داوری مسابقه قضاوت را در این بازی بدون حاشیه و مثبت ارزیابی کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lo75k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز اردوی تدارکاتی مس کرمان در تهران/یکشنبه و سه شنبه بازی دوستانه(عکس)

هواداران خشمگین حتی کری‌ها را فراموش کردند!
عجیب‌ترین تشویق ممکن در روز پُر حاشیه باهنر؛

حسینی: داور چطور پنالتی نگرفت؟
حق مسلم مس سه امتیاز بود